شناسهٔ خبر: 28826749 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افشانی با اشاره به دیدار یک ساعته با لاریجانی:

دیدار کاملا کاری بود و ارتباطی به برخی ذهنیات آقایان نداشت

شهردار تهران در خصوص دیدار خود با لاریجانی، گفت: این موضوع کاملاً کاری بوده و ارتباطی با موضوعی که در ذهن آقایان است نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدعلی افشانی دقایقی پیش در حاشیه اعزام کارگران شهرداری تهران به کربلا در جمع خبرنگاران در خصوص هزینه شهرداری برای اربعین گفت: اعتبارات تصویب شده مانند سال‌های گذشته است تلاش می‌کنیم امسال هزینه زیادی انجام ندهیم و در نهایت میزان هزینه‌ها را به مردم اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در سال‌های قبل حمل‌ونقل داخل عراق با شهرداری تهران بود، گفت: این‌طور نیست بنده استاندار و معاون عمرانی بودم و انتقال زائران تا لب مرز بر عهده ما است آن سوی مرز بر عهده عراقی‌هاست امسال هم همانند سنوات قبل کارها انجام شده است.

شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما دیداری با آقای لاریجانی داشته‌اید و ساعت‌ها پشت در برای این دیدار بست نشسته‌اید، گفت: کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند متأسفانه به دنبال تخریب و دروغ‌گویی هستند. شنبه همین هفته با آقای لاریجانی رئیس مجلس تماس گرفتم و یک موضوع کاری را مطرح کردم و موضوع بنده هیچ ربطی با موضوعی که در ذهن آقایان بود نداشت. آقای لاریجانی گفتند فردا بیا، گفتم جلسه هیأت دولت است پس‌فردا می‌آیم. ساعت 11:30 قرار گذاشتیم و یک ساعت هم جلسه طول کشید. هر آنچه می‌گویند کذب محض است.

افشانی در خصوص موضوع شنود تلفنی معاون و مدیر برکنار شده شهرداری، گفت: یکی از دلایل ماندگاری امام حسین روح آزادگی و منش وی برای دفاع از آزادی بود، کسانی که این دروغ‌ها را می‌گویند پلشتترین کارها را انجام می‌دهند و جالب است که بعد هم موضوع را تکذیب می‌کنند، بنده به واحد حقوقی اعلام کردم که در این مورد از کسانی که اتهام زده‌اند شکایت کنند. بعد از این موضوع برخی سایت‌ها از نگرانی فایل‌ها را منتشر کردند که باز تأکید می‌کنم کذب محض است.

انتهای پیام/

نظر شما