شناسهٔ خبر: 28826713 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال ۱۹ تن سبزی و پیاز سرخ شده از اراک برای زائران اربعین در نجف اشرف

مردم حسینی اراک ۱۹ تن سبزی و پیاز سرخ شده را برای تهیه غذای زائران اربعین به موکب حضرت رقیه (س) فرستادند.

صاحب‌خبر -

ارسال ۱۹ تن سبزی و پیاز سرخ شده از اراک برای زائران اربعین در نجف اشرف به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مردم حسینی و دوستدار اهل بیت (ع) اراک ۱۹ تن سبزی و پیاز سرخ شده را مهیا کرده و به نجف اشرف فرستاندند تا در غذا استفاده شده از زائران اربعین پذیرای شود

هراتی مسئول موکب حضرت رقیه (س) مستقر در نجف اشرف  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: ۲۰۰ نفر از بانوان اراکی با حضور در مسجد امام حسین (ع) شهر اراک ۱۵ تن سبزی و ۴ تن پیاز را برای طبخ نذری در این موکب آماده کرده اند.

هراتی افزود: موکب حضرت رقیه (س) در مرقد حضرت علی (ع) در صحن حضرت زهرا (س) مستقر است و هروعده غذایی از ۷ هزار زائر اربعین که بیشترآن‌ها ایرانی هستند پذیرایی میکند.

وی اضافه کرد تمامی مواد غذایی از کمک‌های عاشقان اهل بیت (ع) به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.

پذیرایی روزانه ۲۱ هزار زائر در صحن حضرت زهرا (س)

مسئول موکب حضرت رقیه (س) مستقر در نجف اشرف ادامه داد: موکب حضرت رقیه (س) برای سال دوم است که از زائران اربعین پذیرایی می‌کند و خادمان این موکب سال گذشته هم در هر روز در ۳ وعده غذایی پذیرای ۲۱ هزار زائر را پذیرایی کردند.

وی با بیان اینکه پذیرایی از زائران اربعین تا پایان اربعین و حتی ۲ سه روز بعد ادامه دارد از مردم خواست کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به خادمان موکب که در مساجد استان وشهر اراک مستقر هستند و دارای کارت شناسایی اند کمک کنند.

هراتی افزود: کارت بانک تجارت به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۰۲۲۳۵ به نام موکب حضرت رقیه (س) برای دریافت کمک‌های نقدی مردم عزیز به موکب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ ج

نظر شما