شناسهٔ خبر: 28826383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

۴ نونهال محمود آباد به تیم منتخب استان راه یافتند

سرپرست تیم نونهالان والیبال بانوان محمود آبادگفت:۴ نونهال محمود آباد به تیم منتخب استان راه یافتند.

صاحب‌خبر -

سرپرست تیم نونهالان والیبال بانوان محمود آبادگفت:۴ نونهال محمود آباد به تیم منتخب استان راه یافتند.

به گزارش ایلنا از ساری،  سرپرست تیم نونهالان والیبال بانوان محمود آباد در خصوص مسابقات لیگ بانوان استان در رده های پایه گفت: لیگ والیبال نوجوانان استان مازندران در بخش بانوان به میزبانی محمود آباد در حال برگزاری است. این مسابقات در سالن شهدای کلوده برگزار شده که برای اولین بار محمود آباد در چنین سطحی به میزبانی دست یافته است ،تا به اینجا میزبانی خوبی داشته ایم.

مژگان سیدی در ادامه افزود: برای اولین بار در مسابقات لیگ نونهالان که در آمل و چالوس برگزارشد، مقابل تیم ها نتایج خوبی را کسب کردیم

سیدی در مورد شرایط تیم اش اظهار داشت: در بخش نونهالان ، بازیکنان ما با وجود تجربه کم بسیار خوب ظاهر شدند، اکثر تیم ها از مدت ها قبل تمرینات را آغاز کردند؛در حالی که برخی از بازیکنان ما کمتراز ۲ یا ۳ هفته فقط زمان برای هماهنگ شدن با سایر نفرات وقت داشتند، اما با این وجود نماینده شایسته ایی برای شهرشان شدند.

وی درخصوص وضعیت این تیم ،اذعان داشت: محمود آباد مربیان بسیار خوبی را در تمام رده ها دارا می باشد، با برگزاری چندین نشست با مربیان ،دوتیم نونهالان را با هماهنگی مربیان تشکیل داده و راهی مسابقات کردیم.

سیدی تصریح کرد: در این زمان هم با کمک مربیانی که نمی توانستند یک تیم مستقل تشکیل دهند، موفق شدیم یک تیم واحد در رده نوجوانان و با نام محمود آباد تشکیل دهیم،در حال تلاش برای ایجاد یک تیم در رده جوانان و امید هستیم که انشالله در ماه های آتی این کار انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: ۴ بازیکن (نورا میرزاپور، رها خزایی، درسا حسن زاده، سوگند طهماسبی) از تیم نونهالان محمود آباد توسط استعدادیابان غرب استان به تیم نونهالان مازندران راه پیدا کردند،۲ بازیکن (فاطمه زارع، مهشید عیوضی) بسیار خوب تیم ما به دلیل حضور در دیگر تیم نونهالان و به خاطر همزمانی مسابقات نتوانستند این شانس را داشته باشند که توسط استعدادیابان مورد ارزیابی قرار بگیرند.

 

انتهای پیام

نظر شما