شناسهٔ خبر: 28826269 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر قرآن و عترت حرم حضرت معصومه(س) خبرداد:

حضور سالانه ۵ هزار نفر در دوره های غیر حضوری قرآن و عترت حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیر قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برگزاری چهلمین دوره آزمون‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت خبرداد و گفت: سالانه ۵ هزار نفر به‌صورت ثابت در رشته‌های غیرحضوری مرکز شرکت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف در گفت و گویی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره از آزمون‌های آموزش غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام در روز جمعه 27 مهرماه اظهار داشت: این آزمون در 17 رشته قرآنی و معارفی برای ثبت‌نام کنندگان برگزار خواهد شد.

مدیر قرآن و عترت آستان مقدس رشته‌های حفظ، تجوید، روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر، تدبر، آیین همسرداری، تربیت فرزند، سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری و سیر مطالعاتی اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب را از رشته‌هایی عنوان کرد که در روز جمعه آزمون آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

وی افزود: ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام نیاز به‌شرط سنی، مدرک تحصیلی و شرایط جنسیتی خاصی ندارد و همه علاقه‌مندان در طول ماه‌ها و فصول مختلف سال می‌توانند در رشته‌های غیرحضوری این مرکز ثبت‌نام کرده و در آزمون‌ها شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشرف با اشاره به اینکه سالانه 5 هزار نفر به‌صورت ثابت در رشته‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سالانه به 1500 نفر از سوی مرکز قرآن و حدیث گواهی حضور در دوره‌های آموزشی غیرحضوری اعطا می‌شود.

وی از استقبال خوب زائران شهرستانی برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری خبر داد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری می‌توانند به شبستان نجمه خاتون و واحد آموزش‌های غیرحضوری مراجعه کرده و یا با شماره 37175530 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است: ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 13 در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها انجام می‌شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

نظر شما