شناسهٔ خبر: 28826002 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای آخر هفته

باران تهران تمام شد

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده طی روز‌های آخر هفته هوای بسیاری از مناطق کشور بارانی با احتمال سیل و آبگرفتگی پیش‌بینی شده، اما هوای تهران از فردا صاف تا کمی ابری خواهد بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، اعلام کرد: بعدازظهر امروز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و مرکز کشور برای بخش‌هایی از استان‌های لرستان، اصفهان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، شمال بوشهر، غرب کرمان، شمال تهران و البرز افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: فردا پنجشنبه برای دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، فارس، بوشهر، شمال خوزستان، کرمان، جنوب یزد و شمال هرمزگان شاهد افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق موقت خواهیم بود.

وی ادامه داد: روز جمعه علاوه بر مناطق ذکر شده برای مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور در استان‌های کردستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و جنوب خوزستان نیز ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

گفته وظیفه امروز در شمال بوشهر و برخی مناطق فارس، فردا در فارس، بوشهر، نیمه غربی کرمان، شمال خوزستان، شرق لرستان، جنوب و غرب اصفهان، شمال چهارمحال وبختیاری، نیمه جنوبی کهکیلویه وبویراحمد، و روز جمعه در فارس، غرب کرمان، شمال هرمزگان، لرستان، جنوب کهگیلویه وبویراحمد، غرب خوزستان، غرب چهارمحال وبختیاری، جنوب کردستان و شرق کرمانشاه رگبار و رعدو برق و وزش بادموقتی شدید و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها و رودخانه‌ها در بعدازظهر و اوایل شب پیش‌بینی شده است از این رو توصیه می‌شود برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

هوای تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده، اما فردا و پس‌فردا هوایی صاف تا کمی ابری و گاهش وزش باد را در تهران شاهد خواهیم بود. امروز بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۲۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

نظر شما