شناسهٔ خبر: 28825885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پنجمین سوگواره علمدار کربلا برگزیدگان خود را شناخت

ایلام-مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، اختتامیه پنجمین سوگواره علمدار کربلا در سال جاری به میزبانی استان ایلام در دو بخش شعر و عکس  و با حضور جمعی از برگزیدگان و مدیران فرهنگی کشور و استان صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام برگزار شد.

در بخش شعر که رشته شعر کلاسیک «علی‌اصغر ذاکری» از استان مرکزی مقام اول، «امیر رسولی» از استان زنجان مقام دوم و «سکینه سلمانی نژاد مهرآبادی» از استان یزد و همچنین «رضا اسمخانی» از استان زنجان به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند و در رشته شعر نو نیز نیلوفر شاطری از استان خوزستان مقام اول و اسلام انصاری فر از استان ایلام مقام دوم و مریم اسلامی از استان تهران مقام سوم و همچنین رحمان غریبی در بخش شعر محلی شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش عکس نیز در رشته عکس حرفه‌ای «داوود ایزدپناه» از استان فارس مقام اول، «جمشید فرجوند فردا» از استان کردستان مقام دوم و «علی‌اصغر یوسفی» از استان مرکزی مقام سوم را کسب کردند و همچنین در بخش عکس غیرحرفه‌ای خانم فائزه گلستانی از استان گلستان، رامین مقدم از استان ایلام و محمد یوسفی از استان ایلام شایسته تقدیر شناخته شدند.

بر این اساس و با اعلام قبلی دبیرخانه این سوگواره ٩٢٣ اثر عکس در دو بخش عکس حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای و همچنین ٣٥٠ اثر شعر در دو بخش شعر کلاسیک و نو و درمجموع ١٢٧٣ اثر به دبیرخانه این سوگواره در ایلام ارسال‌شده بود.

در پایان این سوگواره نمایشگاهی از عکس های منتخب جشنواره در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ایلام رونمایی شد.

مراسم اختتامیه پنجمین سوگواره ملی علمدار کربلا و تجلیل از برگزیدگان با حضور حجت‌الاسلام ارزانی دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده‌ ولی فقیه در استان، سید عدنان موسوی قائم مقام تولیت حرم حضرت عباس علیه السلام، خودآموز مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام برگزار شد.

نظر شما