شناسهٔ خبر: 28825297 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فرح‌بخش:

بازدید ۳۰۰۰ نفر از نمایشگاه اشتغال لرستان/ دانش‌آموزان جامعه هدف ما بودند

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از این نمایشگاه، گفت: در مجموع ۳ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و دانش‌آموزان دبیرستانی را به نمایشگاه دعوت کردیم چراکه جامعه هدف ما دانش‌آموزان و دانشجویان بودند.

صاحب‌خبر -

بازدید 3000 نفراز نمایشگاه اشتغال لرستان/ دانش‌آموزان جامعه هدف ما بودند

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید فرح‌بخش، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان، چهارشنبه، 25 مهرماه در اختتامیه چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی با اشاره به فعالیت این نمایشگاه در شش محور، اظهار کرد: معرفی کارآفرینان و مولدان کسب و کار در دانشگاه‌های علمی کاربردی و دستگاه‌ها، معرفی رشته‌ها و مشاغل قابل اجرا در دانشگاه، ارائه خدمات مشاوره و اشتغالزایی، معرفی مشاغل خانگی و بومی استان و... از محورهای این نمایشگاه بود.
وی با اشاره به این‌که در حاشیه این نمایشگاه ۴ کارگاه مختلف مرتبط با کارآفرینی برگزار شد، عنوان کرد: مزیت این نمایشگاه در مقایسه با سال‌های گذشته در دسترس بودن آن بود، چراکه سال‌های قبل نمایشگاه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شد که مکان دور از دسترس مردم بود و مخاطبین کمتر بودند، اما امسال نمایشگاه در دسترس مردم بود.
فرح‌بخش با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از این نمایشگاه ، گفت: روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر بازدید کننده داشتیم که در مجموع ۳ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و دانش‌آموزان دبیرستانی را به نمایشگاه دعوت کردیم چراکه جامعه هدف ما دانش آموزان و دانشجویان بودند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان با بیان این‌که ۴۵ دبیرستان و هنرستان از نمایشگاه بازدید داشتند، تصریح کرد: تمرکز ما در نمایشگاه بر حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی بود، افرادی که در غرفه ها شرکت می‌کردند عمدتا کارآفرینان دانشگاه یا دستگاه‌ها بودند؛ در کنار نمایشگاه خدمات کلینیک اشتغال و کارآفرینی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دادیم.
وی با تاکید بر فروش محصولات غرفه‌ها در نمایشگاه عنوان کرد: در ارتباط با مشاغل و رشته‌ها کتابی تهیه شده بود که بین مراجعین توزیع کردیم؛ همچنین انتشار خبرنامه نمایشگاه را نیز داشتیم.
فرح بخش افزود: در مجموع ۳۵ غرفه داشتیم که ۱۶ غرفه مربوط به مراکز علمی کاربردی و ۱۹ غرفه متعلق به دستگاه‌های اجرایی بود.

انتهای پیام

نظر شما