شناسهٔ خبر: 28824586 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

پخش آفلاین موسیقی با گجت پوشیدنی

"مایتی" از آخرین نسل دستگاه پخش موسیقی خود رونمایی کرد. این سیستم با طراحی بسیار سبک، در برابر ضربه و آب مقاوم بوده و موسیقی دلخواه کاربر را به صورت آفلاین و از طریق بلوتوث به هدفون منتقل می کند.

صاحب‌خبر -

دستگاه پخش موسیقی Vibe Mighty با وزنی برابر 17 گرم قادر به ذخیره سازی 1000 آهنگ در حافظه خود دارد.  این سیستم موسیقی را به صورت آفلاین و از طریق بلوتوث و بدون نیاز به هیچ گوشی هوشمندی به هدفون کاربر ارسال می کند.

این سیستم به محض بارگیری اقدام به پخش موسیقی کرده و دیگر نیازی به اتصال داده های انلاین برای اجرای آن نیست. به این ترتیب کاربر می تواند موسیقی مورد نظر خود را در هر شرایط و مکانی اعم از هواپیما یا در داخل اتوبوس گوش کند. تنها کافی است اپلیکیشن مایتی را بر تلفن همراه خود نصب کرده و آهنگ های دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس به گزینه آفلاین رفته و ان را تیک بزنید. این اقدام باعث می شود به صورت آفلاین موسیقی های برگزیده شده از طریق دستگاه پخش موسیقی به هدفون کاربر ارسال شود. 

این فناوری دارای باتری است که با هر بار شارژ شدن به مدت 5 ساعت عمر مفید می کند.

 در نسخه جدید دستگاه پخش موسیقی مایتی، سیستم بلوتوث بهبود قابل توجهی یافته و با تجهیز به یک آنتن قوی و نرم افزاری جامع، موسیقی را با سیگنالی عالی به گوش کاربر ارسال می کند.

دستگاه پخش موسیقی Vibe در سه رنگ مشکی ،آبی و قرمز براق  طراحی شده  و در حال حاضر در بازارهای جهانی با قیمتی برابر 85،99 دلار آمریکا به فروش می رسد.

کلمات کلیدی

آفلاین

موسیقی

مایتی

برچسب‌ها:

نظر شما