شناسهٔ خبر: 28824347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازیکنان ثابت کی‌روش چه کسانی هستند؟

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در دیداری تدارکاتی مقابل بولیوی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیداری تدارکاتی، شب گذشته (سه شنبه) تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان کارلوس کی روش با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند. کی روش ۲ روز پیش از دیدار تیم ملی مقابل بولیوی از هواداران فوتبال دعوت کرد تا در استادیوم آزادی حاضر شوند و قول داد که اگر به ورزشگاه بیایند، از تصمیم شان پشیمان نمی‌شوند که تا حدودی این اتفاق رخ داد.

بازیکنان ثابت کی روش مقابل بولیوی چه کسانی بودند؟

پیش از شروع مسابقه، کی روش وعده یک بازی تهاجمی را می‌داد و ترکیب هم که اعلام شد، به وضوح مشخص بود که سرمربی پرتغالی تیم ملی با سیستمی هجومی تیمش را وارد میدان خواهد کرد تا به پیروزی برسد.

در ترکیب اعلامی ابتدایی یوز‌ها بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، سید مجید حسینی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون ۱۱ بازیکن اصلی بودند که در نیمه نخست به پیروزی یک بر صفر مقابل نماینده آمریکای جنوبی رسیدند. در نیمه دوم هم ۷ بازیکن تعویض شدند و فقط بیرانوند - محرمی - چشمی - حاج صفی و حسینی تعویض نشدند و دیگر بازیکنان در نیمه دوم جای خود را به فوتبالیست‌های دیگر دادند که در پایان به پیروزی ۲ بر یک رسیدند.

البته با حضور مرتضی پورعلی گنجی برای جام ملت‌ها و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، مجید حسینی - پورعلی گنجی - محرمی و حاج صفی مدافعان اصلی ایران در جام ملت‌های آسیا هستند.

تیم ملی فوتبال ایران که با هدایت کارلوس کی روش برای حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شود، باید در ماه نوامبر (آبان) به مصاف ترینیداد توباگو و ونزوئلا برود.

بیشتر بخوانید:حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟

پیروزی نزدیک شاگردان کی روش مقابل نماینده آمریکای جنوبی

انتهای پیام/

4 بازیکن ثابت در ترکیب ایران مقابل بولیوی

نظر شما