شناسهٔ خبر: 28823913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

در آستانه هفته تربیت بدنی

دیدار مسئولین ورزش و جوانان قم با تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س)

مدیرکل، معاونین و جمعی از کارشناسان ورزش و جوانان قم در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) دیدار و گفت و گو کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، مدیر کل، معاونین و جمعی از کارشناسان ورزش و جوانان قم در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) دیدار و گفت و گو کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:
*تمام تلاش ما توسعه ورزش با رویکرد فرهنگی است.
حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگوارای شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت و اظهار داشت: در طول این هفته برنامه های متعددی در دو بخش ورزش و جوانان در استان قم برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: کاروان ورزشی کشور در رقابت های بازی های آسیایی و پاراآسیایی حضوری موفق داشت که کاروان جانبازان و معلولین کشور برای اولین بار موفق به تصاحب سکوی سوم این رقابت ها شدند که سهم استان قم در این دست آورد دو مدال طلا در رشته های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در طول سه سال گذشته فعالیت این اداره کل به گونه ای بوده که موفق به کسب سه عنوان نخست و دومی در بین استان های همگروه شده ایم که این مرهون تلاش تمامی حاضرین در این عرصه می باشد.
عابدی افزود: امیداوریم تمامی دستگاه های اجرایی همچون آموزش و پرورش، شهرداری، صدا و سیما و ....در امر ورزش مشارکت داشته باشند تا ما بتوانیم به وظیفه ذاتی خود که توسعه ورزش همگانی و عمومی است جامعه عمل بپوشانیم.
وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما توسعه ورزش با رویکرد فرهنگی است.
*تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س):
ارسال پیام انقلاب و نظام از طریق ورزش محقق خواهد شد.
حضرت آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) در این دیدار در سخنان خود اظهار داشت:
اگر بخواهیم جامعه و جوانان سرزنده داشته باشیم بایستی ورزش سالم را گسترش دهیم.
وی با طرح این مطلب که ارسال پیام انقلاب و نظام از طریق ورزش محقق خواهد شد افزود: تنها راه سست کردن جامعه گسترش ابتذال است که ورزش سد محکمی در قبال آن است.
تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) اذعان داشت: برای گسترش ورزش در جامعه خود مسئولین و خانواده های آنان بایستی در این عرصه حضوری پررنگ داشته باشند.
حضرت آیت‌الله سعیدی ادامه داد: ورزش در فرهنگ ما، در فرهنگ اسلامی و در فرهنگ ملی ما برای انجام کارهای بلند و بزرگ مقدمه بوده است.

نظر شما