شناسهٔ خبر: 28822426 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تمهیدات ناجا برای تسهیل تردد زوار اربعین

فرمانده ناجااز آمادگی ۱۰۰ درصدی ناجا و پیش بینی تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان:فرمانده ناجااز آمادگی ۱۰۰ درصدی ناجا و پیش بینی تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) خبرداد.

سردارحسین اشتری در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانسی با "قاسم الاعرجی" وزیر کشور عراق، در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق پیرامون خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) گفتگو کردیم.

وی افزود: وزیر کشور عراق در راس هیئتی به همراه فرماندهان مرزبانی و انتظامی این کشور و نماینده سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه اربعین نیروی انتظامی مرز مهران حضور یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی، بیان کرد: دکتر الاعرجی در این گفتگو مراتب تقدیر خود و نخست وزیر عراق آقای " العبادی" را به پاس دقت و سرعت عمل پلیس در خدمات دهی به زوار و تاکید بر رعایت موضوعات قانونی، اعلام و ابلاغ کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فعالیت کمیته مشترک پلیس ایران و وزارت کشور عراق در راستای خدمات دهی به زوار، خاطرنشان کرد: این کمیته پس از تشکیل، طی این روز‌ها تقویت شده و ان شاء الله هماهنگی و همکاری میان دو کشور برای ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین حسینی (ع) ارتقاء خواهد یافت.

سردار اشتری یادآور شد: در این گفت و گوی ویدئو کنفرانسی بر لزوم اتخاذ تمهیداتی در راستای تسهیل تردد کامیون‌های حامل بار به سمت عراق نیز تاکید شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی صد درصدی و کامل نیروی انتظامی برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی خبر داد و گفت: در این راستا گیت‌ها افزایش یافته تا روند تردد زائران تسهیل گردد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، در توصیه‌ای به زوار اربعین، تاکید کرد: زائران اربعین حسینی (ع) حتماً مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند و ان شاء الله امسال نیز همچون سال‌های گذشته راهپیمایی بزرگ اربعین در کمال نظم و امنیت برگزار شود.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز، فرمانده نیروی انتظامی از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق در مرز مهران و مسئولان انتظامی در مرز‌های چذابه، شلمچه و میرجاوه گفتگو و بر لزوم خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.

انتهای پیام /

نظر شما