شناسهٔ خبر: 28821689 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رابط خبری دبیرستان حضرت معصومه(س):

پلیس راهور ، حافظ امنیت راه ها

توصیه های ترافیکی و ایمنی به دانش آموزان و والدین در استفاده از سرویس های دانش آموزی

صاحب‌خبر -

به گزارش رابط خبری دبیرستان نمونه دولتی حضرت معصومه (س) با حضور پلیس راهور دانش آموزان ، اولیا و رانندگان سرویس های دانش آموزی با مسائل ترافیکی و ایمنی سرویس های دانش آموزی آشنا شدند.

لیلا کرمی رابط خبری دبیرستان نمونه دولتی حضرت معصومه (س)  در خصوص این جلسه آموزشی توضیح دادکه جلسه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و قرائت زیارت حضرت معصومه(س) آغاز شد ، سپس  خانم آقایی مدیر دبیرستان ضمن عرض خیر مقدم به جناب سرگرد هاشمی ؛ پلیس راهور و استفاده ی درصد بالایی از دانش آموزان از خدمات سرویس آموزشگاه و لزوم رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از سرویس از ایشان خواستند تا نکات مورد نیاز را اعلام دارد.
سرگردهاشمی طی صحبتهای مفیدی که با دانش آموزان  داشتند در مورد نحوه ی صحیح سوار و پیاده شدن ، خطرات ناشی از عدم رعایت ایمنی در پارک ماشین های سرویس و در مورد گذرگاهها و خیابانهای پرترافیک و ... صحبت کردند .
پس از آن سرگرد هاشمی در جلسه ای که با رانندگان سرویس داشتند در مورد وظایف یک راننده ی مسئول صحبت کردند و ازایشان خواستند تا با رعایت سرعت مجاز و سوار کردن به تعداد دانش آموزان و عدم استفاده از تلفن همراه یا عدم استفاده از مسیر کمربندی و اتوبان و ... در حفظ جان خود و سرنشینان وسیله نقلیه کوشا باشند .

 

نظر شما