شناسهٔ خبر: 28821666 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تیردروازه ایستگاه پایانی زندگی جوان 23 ساله شد

سرهنگ جمشید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت 19 روز گذشته پس از دریافت خبری مبنی بر وجود یک جسد در زمین خاکی مجاور بلوار چیت سازیان

صاحب‌خبر - سرهنگ جمشید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت 19 روز گذشته پس از دریافت خبری مبنی بر وجود یک جسد در زمین خاکی مجاور بلوار چیت سازیان شهر همدان عوامل کلانتری 14 به همراه تیم فوریت های پزشکی در محل حضور یافتند.
وی اضافه کرد: بررسی های ماموران کلانتری گویای این بود که این پسر جوان با حلق آویزی از تیردروازه، به زندگی خود پایان داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان اظهار داشت: پس از اطلاع موضوع به قاضی کشیک و حضور تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی، جسد تحویل پزشکی قانونی شد.

**شگرد حرفه ای قاچاق سوخت لو رفت
سرهنگ باقری گفت: راننده یک دستگاه خاور دارای تانکر سوخت با مراجعه به پمپ بنزین اقدام به سوخت گیری کرده و پس از فاصله گرفتن از پمپ بنزین مجدد برای سوختگیری اقدام می کند.
وی افزود: ماموران پاسگاه قهاوند هنگام گشت زنی به راننده این خودرو مشکوک شده و آن را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار می دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پس از اطمینان از تخلف راننده، ماموران راننده را بازداشت و خودرو را به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرهنگ باقری اضافه کرد: پس از بررسی های فنی مشخص شد که راننده اقدام به قرار دادن یک دستگاه پمپ در داخل باک کرده و پس از سوختگیری با فشار دکمه، سوخت داخل باک به داخل تانکر پشت کامیون هدایت می شود.
وی ادامه داد: راننده پس از این اقدام مجدد برای سوخت گیری اقدام می کرد که تکرار این کار موجب مشکوک شدن ماموران و کشف یک هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق شد.
7526/2090
انتهای پیام

نظر شما