شناسهٔ خبر: 28821581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

جهانگیری در رابطه با CFT به اعضای شورای نگهبان توضیح داد

قائم مقام شورای نگهبان گفت: معاون اول رئیس جمهور و تعداد دیگری از اعضای هیأت دولت با حضور در نشست امروز شورای نگهبان توضیحاتی را در رابطه با لایحه CFT به اعضای این شورا ارائه کردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، با اشاره به نشست امروز اعضای شورای نگهبان گفت: با توجه به درخواست دولت مبنی بر ارائه توضیحات نمایندگانش درباره لایحه CFT به اعضای شورای نگهبان،  در جلسه امروز برخی اعضای هیأت دولت توضیحاتی را در رابطه با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT ارائه کردند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان هنوز وارد بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم نشده افزود: در این جلسه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجی، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در جلسه توضیحاتی را در رابطه با لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم ارائه کردند و به سوالات اعضای شورای نگهبان نیز در خصوص این لایحه پاسخ دادند.

قائم مقام شورای نگهبان اظهارداشت: بنا بر این در جلسه بعدی شورا نیز از کارشناسان مربوطه در این حوزه برای ارائه توضیحات بیشتر دعوت بعمل خواهد آمد تا توضیحات دقیق‌تری در این زمینه ارائه شود.

کدخدایی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه لایحه خاک نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که جمع‌بندی در خصوص آن انجام نشد و نتیجه آن در جلسات بعدی ارائه خواهد شد.

 

نظر شما