شناسهٔ خبر: 28821551 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام تبریک سرلشکر باقری به افتخارآفرینان بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸

خبرگزاری میزان- رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی افتخارآفرینی و درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، در پی درخشش کاروان ورزشی ایران در بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ و کسب جایگاه سوم آسیا، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی این موفقیت را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش کم‌نظیر زنان و مردان ورزشکار ایرانی در بازی‌های پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که با ۱۳۶ مدال رنگارنگ و کسب جایگاه سوم قاره کهن رقم خورد، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات ایران اسلامی افزود.

این دستاورد بزرگ در شرایط خطیر امروز که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حربه تحریم، جنگ اقتصادی و عملیات روانی در آرزوی تضعیف و انزوای ایران عزیز هستند، بیش از هر واقعیت دیگری، بیانگر ایمان، اقتدار و اراده مستحکم و خلل‌ناپذیر ملت ایران است که توسط کاروان ورزشی جانبازان، معلولین و نابینایان کشور در این آوردگاه بزرگ، تجلی یافته است.

اینجانب به نمایندگی از آحاد فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، این پیروزی درخشان را به جامعه ورزش و یکایک اعضای کاروان ورزشکاران کشورمان تبریک عرض می‌نمایم و تداوم توفیق و سربلندی آنان در سایر میدان‌های سترگ پیش رو را در سایه الطاف و عنایات خداوندی آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/

نظر شما