شناسهٔ خبر: 28821527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استقلال و اقتدار ملت ایران بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی

فرماندار شهرستان مانه و سملقان در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: استقلال و اقتدار ملت ایران بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی می باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمودرضا معموری فرماندار مانه و سملقان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با تحمیل تحریم ها  و جنگ اقتصادی می خواهند مشکلاتی را برای ملت ایران ایجاد و حاکمیت را تحت فشار  قرار داده تا به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به شرایط موجود در کشور تنها راه عبور از آن را ایجاد فضای آرام و توام با همدلی برای توان افزایی و ایستادگی در مقابل جنگ اقتصادی دانسته و عنوان کرد : تمامی ارکان نظام و قوا باید در یک صف و کنار یکدیگر  قرار گیرند تا از این شرایط حساس عبور کنیم.

فرماندار مانه و سملقان نقش رسانه ها و تریبون های را بسیار مؤثر و تأثیر گذار دانست و گفت : در طول سال های گذشته و دولتهای مختلف در کشور کارها و اقدامات زیادی برای خدمت رسانی به ملت شریف ایران صورت گرفته و البته اقدامات زیادی نیز باید انجام شود که نیاز به برنامه ریزی دارد و همه این موارد باید به مردم اطلاع رسانی شود و امید در جامعه شکل گیرد و هرگونه تزریق ناامیدی مورد خواست دشمن است.

معموری در پایان تأکید نمود: در برگزاری مراسمات و اینگونه مناسبتها از  ظرفیت مردمی به نحو مطلوب استفاده شده  و مراسم ها حالت صرفا دولتی پیدا نکند.

 

 

نظر شما