شناسهٔ خبر: 28821509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سردار شهسواری: یکپارچگی اقوام عامل مقاومت ایران است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایثار و از خود گذشتگی‌هایی که مردم در هشت سال جنگ تحمیلی انجام دادند بسیار ارزشمند است و ما باید قدردان آن تلاش‌ها باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در نشستی با سران عشایر  استان آذربایجان غربی بیان کرد: یکپارچگی و انسجام اقوام و مذاهب مختلف در  ایران را از اصلی‌ترین مولفه‌های مقاومت و پیروزی در دوران دفاع مقدس است. به طوریکه به صراحت می‌توان گفت اقوام ایرانی در ادوار مختلف همگام با هم در دفاع از میهن اسلامی نقش مهم و اثر گذاری دارند.

وی تأکید کرد:  ایثار و از خود گذشتگی‌هایی که مردم در هشت سال جنگ تحمیلی انجام دادند بسیار ارزشمند است و ما باید قدردان آن تلاش‌ها باشیم. امروز دشمن در شرایطی با رویکرد جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ملت ایران وارد صحنه شده که می‌بایست با الگوگیری از ظرفیت های دوران دفاع مقدس محکم و استوار در برابر این تهاجمات ایستادگی کنیم.

سردار شهسواری صلابت و اقتدار ایران را از مهمترین دلایل تهدیدات و تحریم های دشمنان علی الخصوص آمریکا دانست و افزود: بر همین اساس می‌خواهد بین اقوام کشور تفرقه بیاندازد تا بتواند به نقشه های شوم خود دست یابد. جمهوری اسلامی مانند یک تسبیح تاست که اقوام و مذاهب مختلف به عنوان دانه‌های تسبیح هستند و اگر نخ تسبیح نباشد دانه‌ها ارزش ندارد. نخ تسبیح نظام جمهوری اسلامی نیز اسلام است که از اهداف نشانه‌های دشمن است به طوری که می‌خواهد با از بین بردن اسلامیت اتحاد مذاهب مختلف ملت ایران را نیز از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: اما دشمنان یقین بدانند که ملت ایران از همان ابتدای پیروزی تا کنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند قرار داریم قدرتمندتر از همیشه در مسیر آرمان‌ها و اهداف انقلاب حرکت می کنند.

انتهای پیام

نظر شما