شناسهٔ خبر: 28821436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوونتوس برای جذب ده لیخت جدی است؛ رابطه خوب با رایولا می تواند تعیین کننده باشد

علیرضا نجاتی

فابیو پاراتیچی از کیفیت ماتیس ده لیخت مطمئن است و مدافع هلندی، اولویت بیانکونری برای تقویت خط دفاعی در سال آینده خواهد بود اما تیم ایتالیایی در این راه، رقیبی به نام بارسلونا دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یوونتوس که با هدف پیشرفت و جاه طلبی، اصلاحاتی را در کادر مدیریتی اش انجام داده است، همانند همیشه با زیرنظر گیری بازیکنان جوان نگاهی به آینده دارد. حالا این بار، یوونتوس برترین استعداد دفاعی فوتبال جهان را هدف قرار داده است.

به گزارش رومئو آگرستی، فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس دیدگاه خوبی نسبت به جوانان دارد و نام ماتیس ده لیخت، مدافع 19 ساله آژاکس و تیم ملی هلند در لیست علاقه مندی های او دیده می شود. علاقه یوونتوس به ده لیخت، نسبت به قبل جدی تر به نظر می رسد اما کاپیتان آژاکس که یک استعداد خالص دفاعی است، خواهان دیگری از جمله بارسلونا دارد. اگرچه انتقال ده لیخت به تیمی دیگر، تا حد زیادی به مینو رایولا، ایجنت مشهور مدافع هلندی بستگی خواهد داشت و روابط خوب رایولا با یوونتوس می تواند انتقال ده لیخت به بیانکونری را تسهیل کند. 

اکنون یوونتوس با حضور پنج مدافع کلاس جهانی در ترکیب خود، در خط دفاعی خود هیچ احساس نیازی نمی کند اما در پایان فصل ممکن است شرایط به کلی عوض شود و به دلیل همین تغییر شرایط احتمالی است که یوونتوس وضعیت ده لیخت را دقیق زیر نظر دارد. در فصل آینده احتمالا آندره آ بارتزالی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و مهدی بن عطیه یا دنیله روگانی، ممکن است به دلیل فرصت کم برای بازی، یوونتوس را ترک کنند. جورجو کیه لینی نیز که در فصل آینده 35 ساله خواهد شد، ممکن است در طول فصل با مصدومیت هایی روبرو شود و تنها لئوناردو بونوچی در خط دفاعی، یک مهره کاملا قابل اتکا به شمار می رود.

با این وجود، ده لیخت تا سال 2021 با آژاکس قرارداد دارد و تیم آمستردامی، عجله ای برای فروش مدافع جوان خود ندارد. قیمت ده لیخت حداقل 50 میلیون یورو برآورد می شود و یوونتوس که دیگر از خرج کردن نمی ترسد، مشکلی با پرداخت این رقم نخواهد داشت. پاراتیچی هیچ شکی درباره کیفیت ده لیخت ندارد و آماده است تا به زودی مذاکرات را با آژاکس شروع کند اما قطعا او رقابت شدیدی با بارسلونا خواهد داشت، بارسلونایی که نیاز مبرمی به ده لیخت در تیم خود دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما