شناسهٔ خبر: 28821373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فردا ذوب‌آهن به رشت می‌رود

«نمازی» از «مسلمان» کاملا راضی است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه فردا به رشت سفر می‌کنیم اما یک بازیکن به دلیل محرومیت قادر به همراهی ما نیست، گفت: محسن مسلمان نیز با تیم تمرین می‌کند، شرایط خوبی دارد و امید نمازی نیز کاملا از وی راضی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته نهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه و از ساعت 16 در رشت به مصاف سپیدرود خواهد رفت.

مجید حاج‌رسولیها در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به این‌که فردا ساعت 11 پرواز تیم به صورت مستقیم به رشت است، گفت: مسعود ابراهیم‌زاده که در بازی قبلی با صنعت نفت آبادان اخراج شد به دلیل محرومیت در این بازی حضور نخواهد داشت، بازیکن مصدومی نداریم و رضا حبیب‌زاده نیز حدود دو هفته است که با تیم تمرین می‌کند و در این بازی نیز سبز‌پوشان را همراهی می‌کند.

وی در‌ خصوص آخرین وضعیت مسلمان هم بیان داشت: محسن مسلمان نیز با تیم تمرین می‌کند، شرایط خوبی دارد و امید نمازی نیز کاملا از وی راضی است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن که معتقد است وضعیت روحی تیم نیز خوب است افزود: مطمئن باشید ذوب‌آهن از این بازی روز‌های خوب خود را خواهد دید، در رشت باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم، ذوب‌آهن امکانات لازم را دارد و چند جلسه تمرینی را در چمن مصنوعی شفق انجام‌ داده‌ایم و امروز هم آخرین تمرین را در همین زمین انجام می‌دهیم.

حاج‌رسولیها در پایان در خصوص جلسه نمازی با هیأت مدیره گفت: این جلسه هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و در خصوص شرایط مسابقات و تیم ذوب‌آهن برگزار می‌شود و هیأت مدیره نظرات و صحبت‌های نمازی، سرمربی تیم را می‌شنوند و اگر نظری داشته باشند می‌دهند.

انتهای پیام/و

نظر شما