شناسهٔ خبر: 28821314 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی

تغییر ساعت افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی/ نمایشگاه ۱۰ صبح شنبه ٢٨مهرماه افتتاح می شود

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی از تغییر ساعت مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی به‌خاطریک تداخل برنامه‌ای خبر داد و گفت: افتتاحیه این نمایشگاه ٥ ساعت زودتر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سید مهدی جعفری مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سومین نمایشگاه لباس عاشورایی از تغییر ساعت مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه لباس عاشورایی بخاطر تداخل برنامه­ای با مراسم تجلیل از گروه ارکستر سنفونیک   دوران دفاع مقدس  بوده و مجبور شدیم ٥ ساعت زودتر افتتاحیه نمایشگاه را برگزار کنیم.

وی ادامه داد مراسم افتتاحیه نمایشگاه لباس عاشورایی ده صبح روز شنبه بیست و هشتم مهرماه در سالن رودکی برگزار میشود.

جعفری ضمن عذرخواهی از این تداخل برنامه­ای گفت اگرچه یک ماه جلوتر برنامه ریزی برای مراسم افتتاحیه صورت گرفته بود و این داخل برنامه ای از جانب نمایشگاه نبوده اما تلاش خواهیم کردم مراسم با همان کیفیت برگزار شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه عاشورایی اضافه کرد با توجه به فرصت اندک باقی بامانده و به منظور صرفه جویی در مصرف کاغذ و هزینه ها ؛ کارت دعوتهای مراسم افتتاحیه بصورت الکترونیکی ارسال خواهد شد.

وی ضمن دعوت از تمام دست­اندرکاران حوزه مد و لباس کشور، هنرمندان و اهالی رسانه برای شرکت در مراسم گفت : این برنامه با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری در سالن رودکی برگزار می شود.

سید مهدی جعفری همچنین ادامه داد بعد از مراسم افتتاحیه عموم مردم و علاقمندان به فرهنگ پوشش عاشورایی از روز یکشنبه ٢٩مهرماه تا٤ آبان از ساعت ١٠ تا ١٨  میتوانند از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما