شناسهٔ خبر: 28819043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان:

رویکرد ناجا تأمین امنیت ۱۰۰درصدی زائران حسینی است

چذابه - جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به تأمین نظم و امنیت اربعین و تأثیرات این حرکت جهانی گفت: رویکرد ناجا تأمین امنیت ۱۰۰ درصدی زائران حسینی است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد صالحی در حاشیه بازدید از مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموریت اربعین یکی از بزرگترین مأموریت های عملیاتی در سطح ناجا است که مانند دیگر عملیات های بزرگ و سنگین از جمله تأمین نظم و امنیت تعطیلات نوروز و کاروان های راهیان نور به نحو احسن انجام می شود.

وی با اشاره به تأمین نظم و امنیت اربعین و تأثیرات این حرکت جهانی ادامه داد: رویکرد ناجا تأمین امنیت ۱۰۰درصدی زائران حسینی است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ناجا است، تصریح کرد: ناجا برای تأمین نظم و امنیت اربعین با تمام توان پای کار آمده و از تمام ظرفیت ها نه تنها در سطح نیروی انتظامی خوزستان بلکه ناجای کشور بهره مند می‌شویم.

سرهنگ صالحی بیان کرد: در حال حاضر نیروها از راهور، یگان های عملیاتی و یگان ویژه ناجا برای تأمین نظم و امنیت زائران حسینی فعالیت دارند؛ همچنین پلیس گذرنامه به دلیل تسریع تردد زائران در ورودی و خروجی با هدف تقویت گیت های عبور در مرزها مستقر شده اند.

وی عنوان کرد: با ایجاد این تسهیلات زائران یک امنیت و آرامش خوبی را داشته باشند و کار آنها در اسرع وقت و با قید فوریت انجام و برای زیارت راهی کربلا شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: اربعین طی سال های اخیر با توجه به استقبال خوب عمومی به یک نماد انسجام و وحدت مسلمانان تبدیل شده و به دلیل این تأثیرات جهانی با تمام توان پای کار آمدیم تا بتوانیم هرآنچه توطئه های دشمن هست در راستای کمرنگ کردن آن بتوانیم امنیت خوبی داشته باشیم.

سرهنگ صالحی در پایان گفت: نگاه همکاران ناجا به مأموریت اربعین یک نگاه صرف سازمانی نیست بلکه یک نگاه اعتقادی است و برخی پرسنل جدای از مأموریت پرسنلی در خدمات رسانی به زائران نیز همکاری معنوی دارند تا تردد آنها تسهیل شود.

نظر شما