شناسهٔ خبر: 28818627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رنکینگ بدمینتون دختران جوان در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: رقابت های رنکینگ دختران جوان با حضور 60 بدمینتون باز نخبه و برتر از استان های مختلف کشور به میزبانی زنجان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پیکارها از امروز چهارشنبه /25 مهر/ به مدت سه روز در آکادمی بین المللی بدمینتون واقع در اراضی پائین کوه شهر زنجان، برگزار می شود.
وی اظهار داشت: رنکینگ دختران جوان در زنجان در 2 بخش انفردی و دوبل برگزار می شود و استان ها نیز بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون (هراستان با چهار نفر در بخش انفرادی و 2 تیم 2 نفره در بخش دوبل)، در این پیکارها حضور پیدا کرده اند.
به گفته باقری ورزشکاران استان های تهران، تبریز، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، سمنان، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، مازندران و فارس، در این رقابت ها شرکت دارند.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان با بیان اینکه 24 داور، یک سر داور و یک کمک سرداور در این رقابت ها حضور دارند، گفت: زنجان نیز با 6 ورزشکار منتخب و برتر در این رنکینگ به مصاف حریفان می رود.
وی تصریح کرد: رنکینگ قهرمانی بدمینتون مردان بزرگسال نیز از یکم تا چهارم آبان امسال با حضور ورزشکاران منتخب و برتر کشور به میزبانی این استان و در همین مکان و رقابت های بانوان نیز در استان سمنان برگزار خواهد شد.
دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات رنکینگ قهرمانی پسران جوان نیز از 18 مهر به مدت سه روز و با حضور بیش از 90 بدمینتون باز از 21 استان ایران در شهرستان دیواندره استان کردستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، در زمان حاضر ورزش بدمینتون در تمام شهرستان های استان زنجان فعال است و قریب 2 هزار ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان مشغول به فعالیت هستند که 50 نفر از آنان به صورت حرفه ای بازی می کنند.
6084/6085

نظر شما