شناسهٔ خبر: 28818544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر کشور عراق در مهران:

تحریم ها هیچ تاثیری بر روابط ملت ایران و عراق ندارد

ایلام-وزیر کشور عراق با اشاره به اینکه تحریم ها هیچ تاثیری بر روابط ملت ایران و عراق ندارد، گفت: آماده همکاری با مسئولان ایران برای اربعین هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم الاعرجی ظهر چهارشنبه در ارتباط ویدئو کنفرانس زنده با فرمانده نیروی انتظامی کشور در مرز مهران اظهار داشت: تحریم های ظالمانه علیه ایران قطعا منجر به شکست می شود.

وی گفت: این تحریم ها هیچ تاثیری بر روابط ملت ایران و عراق ندارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ایران و عراق آماده برگزاری مراسم اربعین هستند، گفت: آماده هرگونه همکاری با مسئولان ایران برای خدمات دهی سایسته و بهتر برای زوار اربعین هستیم.

الاعرجی اظهار داشت: امنیت کامل در مرزهای ایران و عراق برقرار است و هیچ گونه مشکلی برای تردد زوار اربعین در مرزها وجود ندارد.

سردار حسین اشتیری فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز در این ویدئو کنفرانس اظهار داشت: مرزهای سه گانه  ایران برای تردد زوار اربعین از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی بیان داشت: همه امکانات و زیرساخت های لازم در مرزهای کشور برای تردد زوار فراهم شده و از همکاری مسئولان عراقی برای تسهیل در تردد تشکر داریم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه پلیس ایران از ورود زائران بدون ویزا به مرزها و  داخل کشور عراق جلوگیری می کند، گفت: همکاری های خوبی ایران و عراق برای اربعین صورت گرفته و امیدواریم در بخش گذرنامه و صدور ویزا همکاری بیشتر شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات معطلی کامیون های کالا در مرزهاست که امیدواریم این مشکل از سوی مسئولان عراقی حل شود.

وی افزود: پلیس ایران برخورد جدی با ویزاهای جعلی را نیز در دستور کار قرار داده است.

نظر شما