شناسهٔ خبر: 28817198 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

تریبون

صاحب‌خبر -

روزبه بمانی:  «بالاخره آلبوم «کجا باید برم» منتشر شد. آلبومی که برای انتشارش بسیاری زحمت کشیدن که نامشون در آلبوم هست و از صمیم قلب ازشون سپاسگزارم که بهتریناشون رو در این آلبوم ارایه دادن. باید تشکر صمیمانه‌ای کنم از علیرضا افکاری برای زحمات بی‌دریغی که در این مجموعه کشید و نشد نامی ازش برده شه و همچنین از محمد جلیلپور که برادرانه کنارم بود و این آلبوم رو تهیه کرد و در آخر از شما همراهان همیشه‌م که در طول این سال‌ها پشتیبانم بودید و تنهام نذاشتید. با تمام وجودم به داشتنتون افتخار می‌کنم.»
 
نیکلاس کیج :« راستش را بخواهید، من فکر می‌کنم سوپرمنی که می‌خواستم بازی کنم، متعلق به گذشته‌ای بسیار دور است و حالا تمایلی برای ظاهر شدن در نقش مرد پرنده‌ای سیاره کریپتون ندارم. در عوض می‌توام یک «لکس لوتر» پرقدرت ارایه دهم.»
 
خداداد عزیزی: «من شخصا با ‌هاشمی‌طبا که آن روزها به‌عنوان رئیس سازمان تربیت‌بدنی بود مشکل داشتم. مشکل از جایی شروع شد که بعد از بازی با عربستان در مقدماتی جام‌جهانی که حاجی مایلی من را بازی نداد، تعدادی از طرفداران به تمرین آمدند. آن روزها این شکلی نبود که تمرین را ببندند و پشت درهای بسته برگزار کنند. طرفداران آمدند و شعارهایی در حمایت از من سر دادند. من بازیکن ‌سال آسیا شده بودم، اما ‌هاشمی‌طبا در واکنش به این اتفاق گفت ما بهتر از فلانی خیلی بازیکن داشتیم، نمی‌دانم چرا AFC خداداد عزیزی را به‌عنوان مرد‌ سال آسیا انتخاب کرد!»
 
بهمن فروتن: «کی‌روش نمی‌داند که آن پایین‌ها چه خبر است، آقای کی‌روش در کنار ساختمان پک، اتاق و زمینی که برای ما به میراث گذاشته، نمی‌رود در بین مردم ببیند بیرون چه خبر است. او یک‌دفعه از قفس تیم ‌ملی خارج نشده که ببیند بیرون از آن چه خبر است. این ایراد بزرگی است که من از آقای کی‌روش می‌گیرم و او فقط یک تکنوکرات است؛ یک آچار دستش است. بگذارید واضح‌تر بگویم تکنوکرات‌ها آدم‌هایی هستند که اگر کنارشان بچه‌هایی باشند که تحصیل نکرده باشند، اهمیت نمی‌دهد. »

نظر شما