شناسهٔ خبر: 28817136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رسیدن به المپیک شدنی است

سلطانی‌مهر: برای شکستن طلسم 44 ساله نیاز به حمایت بیشتری داریم

هافبک تیم فوتبال امید، گفت: تیم امید برای اینکه بتواند طلسم 44 ساله نرفتن به المپیک را بشکند نیاز به حمایت بیشتری دارد.

صاحب‌خبر -

محمد سلطانی‌مهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اردوی تیم فوتبال امید، گفت:‌ خدا را شکر اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. زلاتکو کرانچار نفراتی را که فرصت نکرده بود عملکرد آنها را بیشتر مورد ارزیابی قرار دهد در این اردو زیر نظر گرفت. در این اردو تمرینات فشرده‌ای برگزار کردیم و یک بازی درون تیمی هم داشتیم که باعث شد کادرفنی ارزیابی از بازیکنان مدنظر خود در این رده سنی به دست بیاورد.

وی در مورد اینکه تیم امید در این اردو نتوانست بازی دوستانه درون تیمی برگزار کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در این اردو بازی دوستانه نداشتیم. امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌ تری به تیم المپیک داشته باشد و حمایت خود را بیشتر کنند.باید با رایزنی  با کشورهای مختلف و بررسی تورنمنت‌هایی که در سایر کشورها برگزار می‌شود برنامه تدارکاتی مناسبی برای تیم امید فراهم کرد. البته قرار است در فیفادی بعدی که در اواسط آبان است به مسقط  پایتخت عمان سفر کنیم و دو بازی تدارکاتی با تیم امید این کشور داشته باشیم. بدون شک اگر دنبال کسب نتیجه و موفقیت هستیم باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم و به آمادگی مطلوبی برسیم. بازی دوستانه به هماهنگی تیم خیلی کمک می‌کند.

هافبک تیم فوتبال امید در مورد انتقادات زیادی که به کیفیت‌ زمین‌هایی که تیم امید در آنها تمرین کرد مطرح شد، اظهار داشت: بله این زمین‌ها کیفیت خوبی نداشتند. متاسفانه امکانات و زمین‌های تمرینی که تیم  امید در این اردو داشت به هیچ وجه در حد تیم امید ایران نبود. امیدوارم برای اردوهای بعدی این مشکلات حل شود تا کادرفنی و بازیکنان با خیالی آسوده به کار خود ادامه دهند. قطعا اگر هدفمان کسب موفقیت است باید امکاناتی در خور شان همین موضوع فراهم کنیم. تمامی این مسائل دست به دست هم می‌دهند تا تیم بتواند به موفقیت برسد.

سلطانی مهر در پاسخ به این سوال که آیا از تیم امید حمایت خوبی می‌شود، گفت: همه می‌دانند که تیم امید حدود 44 سال است که نتوانسته به المپیک راه پیدا کند. بدون شک اگر قصد داریم این طلسم را بشکنیم باید نگاهی عمیق تر به این موضوع داشته باشیم. رسیدن به المپیک کار بسیار سختی است اما نشدنی نیست. با حمایت بیشتر مسئولان، کار و تلاش بیشتر و دعای مردم عزیمان قعطا می‌توانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم و این تیم را بعد از سال‌ها راهی المپیک کنیم.

وی در مورد اینکه تیم امید در این اردو نتوانست بازی دوستانه برگزار کند و آیا بدون برگزاری بازی دوستانه و تدارکات مناسب می‌توان به موفقیت امیدوار بود، اظهار داشت: خیر. متاسفانه در این اردو فقط یک بازی درون تیمی بین بازیکنان داخل اردو برگزار شد. قطعا این بازی نمی‌تواند تاثیری که یک بازی دوستانه رسمی دارد را داشته باشد.  امیدوارم ما بتوانیم بازی‌های دوستانه خوبی برگزار کنیم و حتی با حریفان اروپایی رو به رو شویم. قطعا این اتفاق با مشخص شدن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم می‌شود و کار بازیکنان و کادرفنی را راحت تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما