شناسهٔ خبر: 28817046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بدهی ۱۶ میلیارد تومانی آموزش و پرورش خراسان رضوی به معلمان

آموزش و پرورش خراسان رضوی ۱۶ میلیارد تومان به معلمان حق‌ التدریس بدهکار است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: افزون بر این مقداری بدهی نیزبدهی ۱۶ میلیارد تومانی آموزش و پرورش خراسان رضوی به معلمان بابت تصحیح اوراق امتحانی و برگزاری امتحان های نهایی وجود دارد که در مجموع با مبلغ حق‌التدریس، ۳۰ میلیارد تومان است.

قاسم‌علی خدابنده با بیان اینکه از ۹۰ هزار نیروی فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، ۱۰ هزار نفر طلب دارند، افزود: بیشترین حجم بدهی بازنشستگان مربوط به پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی بود که تا پایان شهریورماه حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردیم، بنابراین در خراسان رضوی بازنشستگان مطالبات زیادی ندارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی  گفت: آنچه که به‌عنوان بدهی به همکاران بدهکار هستیم، حق‌ التدریس فروردین، اردیبهشت و خردادماه امسال بوده که مجموع این بدهی ۱۶ میلیارد تومان است.

خدابنده با بیان اینکه به‌ محض دریافت اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه این مطالبات را پرداخت می‌کنیم، افزود: ما پیگیر مطالبات به حق و قانونی همکاران هستیم و از مجاری قانونی و ارتباط با وزارتخانه، دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه، این مطالبات را پیگیری می‌کنیم.

نظر شما