شناسهٔ خبر: 28816831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حق با شماست

صاحب‌خبر -

# سکوت- پس -از - فروش

صالحی از تهران:

پس از خریداری یخچال از یک شرکت داخلی که بیش از یکماه نمیشود، هر روز با یک خرابی روبهرو هستیم که نمایندگی و مسؤولان این کارخانه اقدامی بابت حل مشکلات نمیکنند.

# وانت ـــ زباله-ساز

عقیلی از تهران:

حضور وانتبارهای میوهفروش در خیابان زهدی تهرانپارس علاوه بر ترافیک، با سرازیر کردن زبالههای خود در خیابان و جوی آب چهره این محله را مخدوش کردهاند.

# پل -عابر - آبگیر

خانعلی از تهران:

پل عابر پیاده واقع در اتوبان رسالت 16متری دوم، بعد از هر بارش باران بهدلیل نداشتن سقف دچار آب گرفتگی میشود و عبور و مرور را سخت کرده است.

# کمبود ـــ عابر-بانک

راشدی از تهران:

دستگاههای خودپرداز بانکی در خیابان استاد حسن بنا بسیار کم است و در چند نقطه این خیابان متمرکز شده و دسترسی به آنها سخت است.

# گرانی-مصالح

زندی از تهران:

افزایش قیمت مصالح ساختمانی علت اصلی گرانی مسکن است، از دولت محترم درخواست میشود تدابیری بابت کاهش قیمت مصالح ساختمانی که در کاهش قیمت مسکن تاثیر بسزا دارد اتخاذ کند.

# پل- عابر - بزرگراه

کمالی از تهران:

از شهرداری درخواست میشود نسبت به نصب چند پل عابر پیاده در اتوبان باقری اقدام عاجل کند، چرا که عبور از این اتوبان با توجه به حجم خودروها دشوار است.

جوابیه

در پی درج پیامی در 8 مهر 1397 با عنوان «مترو-صرفهجویی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به فاصله کم حرکت قطارها، اتوماتیک کردن پلههای برقی متروی تهران، افزایش استهلاک موتور و گیربکس، بخصوص سلونوئید و بخش محرک مکانیکی را در برداشته و این عمل باعث هزینههای بیشتری در فرآیند تعمیر و نگهداری شده و به هیچ وجه مقرون به صرفه نیست.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

نظر شما