شناسهٔ خبر: 28814980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ارومیه میزبان لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۹

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با پیگیری های انجام شده ارومیه به عنوان میزبان لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۹ انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالله چمن گلی، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در نشست خبری این اداره کل گفت: پس از پیگیری های فراوان توانستیم جواز میزبانی ارومیه در مسابقات لیگ جهانی والیبال را دریافت کنیم.

 

وی افزود: در این رویداد مهم ورزشی که خرداد سال آینده (1398) برگزار می شود 4 تیم جهانی لهستان، روسیه، کانادا و ایران در ارومیه با هم رقابت می کنند.

 

چمن گلی ادامه داد: امسال مسابقه کشتی جام شاهد، مسابقه مرحوم جعفر صیادی و بوکس قهرمانی آسیا نیز در ارومیه برگزار می شود و بهمن امسال همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه بدوی دنیا در ارومیه انجام می شود.

 

وی ادامه داد: پیگیری کرده ایم و جواز برگزاری مسابقه وزنه برداری کشورهای اسلامی در حوزه بانوان و کبدی جهانی را نیزدریافت کنیم. 

 

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به برگزاری مسابقه سومو در ارومیه اشاره کرد و گفت: در راستای تشویق جوانان به ورزش و برای آشنایی بیشتر آنها با ورزش های مختلف تلاش کردیم تا مسابقه های ورزشی مختلف جهان را در ارومیه برگزار کنیم.

 

وی تصریح کرد: در خصوص ورزش فوتبال نیز تلاش هایی صورت گرفته و توانسته ایم فوتبال ارومیه را در دسته یک نگهداریم و پیگیری می کنیم تا میزبانی مسابقه تیم ملی فوتسال ایران با یکی از تیم های فوتسال آرژانتین یا برزیل را بدست آوریم.

 

 

 

نظر شما