شناسهٔ خبر: 28812878 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

درخشش دانشجویان همدانی در جشنواره ‌«قرآن و عترت دانشجویان» ‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان از کسب ۴ عنوان برتر توسط دانشجویان این دانشگاه در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

کسب 4 رتبه برتر دانشجویان همدانی در جشنواره ملی «قرآن و عترت دانشجویان» دانشگاه پیام نور

صادق ذوقی‌احسان، مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور با هدف اعتلای دانش، ايمان، اخلاق و بصيرت دينی دانشجویان و ترویج فرهنگ قرآن و سیره اهل بیت(ع) تدبر و عمل به آن آموزه‌ها همه ساله برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور از 23 مهر آغاز و تا 25 مهر ادامه دارد، گفت: مسابقات در شش بخش آوایی، معارفی، فناوری، ادبی، پژوهشی و هنری و در 34 رشته و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان همدان بیان کرد: بیست و دومین جشنواره قرآن وعترت دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان و اساتید برتر راه یافته از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به میزبانی استان کرمانشاه برگزار شد.
ذوقی با اشاره به حضور 250 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در این مسابقات، ادامه داد: مرحله مقدماتی و استانی مسابقات از اردیبهشت امسال با شرکت بیش از 15 هزار دانشجو در 500 مرکز پیام نور کشور برگزار شد و در نهایت 250 نفر از برگزیدگان به مرحله کشوری راه یافتند.
وی ادامه داد: از تعداد 80 دانشجو و استاد شرکت کننده در مرحله استانی این رقابت‌ها، 5 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور استان با کسب رتبه نخست به مرحله کشوری راه یافتند که از این میان 4 رتبه برتر سهم این دانشگاه بود.
ذوقی عنوان کرد: کسب مقام سوم کشور، در رشته حفظ ۱۰ جز، توسط حامد قاسمی یمین و کسب مقام اول کشور در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه توسط شهین امیری در بخش دانشجویان مرکز همدان از رتبه‌های برتر این دور از جشنواره است.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان عنوان کرد: کسب مقام اول کشور در رشته آشنایی با تفسیر قرآن کریم، توسط عضو هیات علمی استاد سعیده صلواتی از مرکز تویسرکان و کسب مقام اول کشور در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) توسط استاد مدعو- محمد جوکار از مرکز ملایر از مقام آوران بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور است.
انتهای پیام 

نظر شما