شناسهٔ خبر: 28812763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بشاگرد:

فرهنگ کتابخوانی در بشاگرد توسعه یابد

بشاگرد - فرماندار بشاگرد گفت: یکی از مولفه های مهم برای توسعه یک منطقه بالا بودن فرهنگ کتابخوانی و مطالعه است که در شهرستان بشاگرد نیز باید فرهنگ کتابخوانی توسعه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودی سه شنبه شب در دیدار با مدیرکل نهاد کتابخانه های استان هرمزگان با بیان اینکه کتابخانه در شهرستان بشاگرد باید ایجاد وتقویت شوند گفت: وجود کتابخانه در هر شهری علاوه بر بالا بردن فرهنگ عمومی  آن منطقه نقش بسزای در توسعه وپیشرفت دارد که در شهرستان بشاگرد نیز باید این اقدام صورت گیرد.

محمودی بیان داشت: یکی از دلایلی را که می توان بر ای  محرومیت شهرستان بشاگرد عنوان کرد پائین بود سرانه کتابخوانی ومطالعه است که در شهرستان بشاگرد این مولفه در سطح پائینی قرار دارد.

فرماندار بشاگرد عنوان کرد:بالا بردن فرهنگ مطالعه وکتابخوانی  نقش بسزایی در توسعه وپیشرفت شهرستان می تواند داشته باشد که که متولیان آن با فراهم کرد زیرساخت آن در شهرستان وتجهیز کتابخانه ها اقدام کنند.

محمودی گفت: برای افزایش سرانه مطالعه در شهرستان زیر ساختهای لازم را فراهم کرد که در این زمینه واگذاری زمین واحداث کتابخانه باید در دستور کار باشد.

محمودی تصریح کرد: ما باید اماکن دولتی و غیر دولتی شهرستان را که مردم بشترین ارتباط با آن دارند برای ایجاد و بالا بردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شناسایی و در آنها کتابخوانه ایجاد کنیم.

نظر شما