شناسهٔ خبر: 28812603 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دفاع اصفهانیان از عملکرد داوران در لیگ برتر

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران پاظهار کرد: قضاوت‌های داوران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال را مثبت ارزیابی می‌کنم .

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران پس از بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قضاوت‌های داوران در بازی‌های لیگ برتر فوتبال را مثبت ارزیابی می‌کنم و ما همه سعی و تلاشمان بر این است که داوران درهر مسابقه قضاوت بهتری را داشته باشند. به طوری که قضاوت آن‌ها در نتیجه مسابقه تاثیر گزار نباشد.

وی در ادامه گفت: ما نسبت به سال‌های گذشته داوران جوانی را برای قضاوت انتخاب می‌کنیم. اشتباهات داوری وجود دارد و یک گروه آنالیزور را استخدام کرده ایم که بعد از هر مسابقه فیلم بازی را می‌بینند و هر نکته‌ای که لازم باشد به داوران گفته می‌شود تا نقاط ضعف آن‌ها بر طرف شود.

اصفهانیان درباره‌ی قضاوت داور کویتی بازی تیم ملی کشورمان مقابل بولیوی گفت: داور امشب هم در حد و اندازه‌ی خودش خوب ظاهر شد، اما از یک تیم داوری بین المللی انتظار بیشتری می‌رود و آن‌ها در بعضی از صحنه‌ها اشتباهاتی را داشتند، به هر حال ما از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

او درباره‌ی اتفاقات بازی ۲ تیم صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان که مسئولان استقلال خوزستان معتقد بودند داور مسابقه همشهری مدیر عامل صنعت نفت آبادان است بیان کرد: اگر این طور بود داورانی که در استان تهران زندگی می‌کنند نمی‌توانند بازی‌های تیم‌های تهرانی را قضاوت کنند، انتخاب داوران ربطی به استان ندارد و نقش داور در یک مسابقه این است که آن را خوب قضاوت کند.

او درباره‌ی افزایش دستمزد داوران اظهار کرد: مبلغ دستمزد داوران باید افزایش یابد و از همان اول هم دستمزد داوران کم بوده است، ما چندین بار مصوبه گرفتیم که این مصوبه عملیاتی خواهد شد. از حامی مالی هم پول خوبی نصیبمان نمی‌شود.

 

نظر شما