شناسهٔ خبر: 28812492 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اکرم الکعبی: سعودی‌ها در عمق خانه‌هایشان امنیت ندارند

R36442/P36442/S8,90/CT12

« اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء ضمن تأکید بر اینکه مجاهدان یمنی با صبر و اراده پولادین خود ائتلاف عربی را در باتلاق گرفتار ساخته‌اند، گفت که اکنون دشمنان سعودی در عمق خانه‌هایشان نیز امنیت ندارند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اکرم الکعبی طی سخنانی در جمع حامیان محور مقاومت، پایمردی ملت یمن را مورد ستایش قرار داد.

وی  با اشاره به توطئه امریکا و ائتلاف سعودی برای نابودی امت اسلامی، پیکان این توطئه را تجاوز به یمن و مردم شجاع و غیور این کشور دانست.

الکعبی ضمن مقایسه تسلیحات پیشرفته متجاوزان با امکانات ساده مبارزان انصارالله، تصریح کرد: ائتلاف شرور عربی هیچ احترامی برای حقوق‌بشر قائل نیست و با پشتیبانی اسرائیل و آمریکا، از مردم آزادی‌خواه و مقاوم یمن انتقام می‌گیرد.

دبیرکل نُجَباء افزود: مجاهدان یمنی با صبر و اراده پولادین خود، ائتلاف عربی را در باتلاق گرفتار ساخته‌اند و به زیر کشیده‌اند.

الکعبی در ادامه با تأکید بر اینکه اکنون دشمنان سعودی در عمق خانه‌هایشان نیز امنیت ندارند، گفت: به همین دلیل است که متجاوزان نادان به جنایت و کشتارجمعی روی آورده و با محاصره ظالمانه به قحطی غذا و دارو دامن زده‌اند.

وی همچنین اظهار داشت: ما با اعتقاد کامل می‌گوییم که همه داشته‌های خود را در راه دفاع از حق و مبارزه علیه باطل فدا خواهیم کرد و تا شکست متجاوزان، به مبارزه ادامه می‌دهیم.

 مقام عالی‌رتبه الحشد الشعبی در پایان سخنان خود از ملت‌ها و رسانه‌های شریف و آزاده خواست که به یاری مظلومان بشتابند و در افشای جنایات قدرت‌های مستکبر نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما