شناسهٔ خبر: 28812217 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بنياد مستضعفان طرح توسعه پايدار ملکشاهي را اجرا مي کند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - ايلام - ايرنا - رئيس بنياد مستضعفان کشور گفت: طرح توسعه پايدار ملکشاهي توسط اين نهاد اجرايي خواهد شد.

به گزارش ايرنا، محمد سعيدي کيا صبح روز چهارشنبه در ديدار با امام جمعه ايلام از تعامل خوب استاندار ايلام در ايجاد زمينه هاي لازم براي توسعه شهرستان ملکشاهي تقدير کرد و گفت: هدف از اجراي طرح توسعه پايدار ملکشاهي توانمند سازي مردم براي مشارکت در توسعه همه جانبه است.
وي با اشاره به اينکه معيشت پايدار اساس توسعه است، افزود: در طرح توسعه ملکشاهي علاوه بر رفع محروميت ها تمرکز بر بالفعل کردن ظرفيت هاي موجود با مشارکت خود مردم منطقه است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام نيز با تقدير از حرکت استانداري ايلام و بنياد مستضعفان کشور ابراز اميدواري کرد با توجه به فرهنگ خوب مردم منطقه، همراهي مردم و عزم جدي مسئولان بزودي شاهد توسعه پايدار در شهرستان ملکشاهي و ديگر نقاط استان باشيم.
حجت الاسلام الله نور کريمي تبار اظهار داشت: استان ايلام در بخش هاي مختلف نيازمند توجه مسئولان کشوري است.
استاندار ايلام نيز از عزم جدي دولت و بنياد مستضعفان کشور براي توسعه ملکشاهي خبر داد و گفت؛ دولت به کمک بنياد مستضعفان و مشارکت مردم منطقه طرح توسعه پايدار ملکشاهي را کليد زده است.
قاسم سليماني دشتکي ادامه داد: حدود يک ماه پيش با مديران مجموعه بنياد ديدار داشته ايم و آنها بصورت ميداني ضمن بررسي وضعيت موجود در شهرستان ملکشاهي در جهت ترسيم چشم انداز توسعه اي اين منطقه گام برداشته اند.
نماينده عالي دولت در استان با اعلام اين خبر که در حال حاضر بررسي هاي کارشناسي شده در اين شهرستان شروع شده است، گفت؛ پس از احصاء مسائل و مشکلات و ظرفيت ها کار عمليات توسعه پايدار شهرستان در يک برنامه زماني مشخص شروع مي شود.
وي ابراز اميدواري کرد اين طرح بتواند الگويي براي توسعه ساير شهرستان هاي استان باشد ، کار مشترک دولت و بنياد مستضعفان در واقع الگوبرداري از طرح توسعه قلعه گنج در کرمان است که انشاءالله در ايلام نيز بتوانيم چنين برنامه خوبي را داشته باشيم.
لازم به ذکر است که امروز با حضور رئيس بنياد مستضعفان کشور و مسئولان دستگاه هاي ذيربط در شهرستان ملکشاهي ضمن بازديد ميداني از تنگناها و ظرفيت ها، در جلساتي بصورت تخصصي اين طرح به بحث و گفتگو گذاشته مي شود.
7177/6119
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما