شناسهٔ خبر: 28811912 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

ایجاد اشتغال سرلوحه برنامه‌های بانک ملت

با مشارکت بانک ملت و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران و تولید‌هالوفایبر صافی دیالیز، سالانه از 20میلیون یورو خروج ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل بانک ملت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، استاندار البرز و مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران در نشستی مشترک، از تولید‌هالوفایبر صافی دیالیز برای نخستین بار در کشور خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در این نشست با بیان این نکته که بانک‌های کشور همیشه در خدمت دولت، تولید و اشتغال بوده اند، اظهار داشت: بیش از ۸۰درصد تامین مالی کشور از سوی نظام بانکی صورت می‌گیرد و بانک ملت نیز با اعطای بیشترین میزان تسهیلات، رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی خود در تمامی‌ حوزه‌ها به ویژه حوزه سلامت مشارکت فعالی داشته است، گفت: ما در این بانک، خدمت به جامعه، مردم و اقتصاد کشور و همچنین کمک به ایجاد اشتغال را وظیفه خود می‌دانیم.

مدیرعامل بانک ملت به مشارکت فعال این بانک در حوزه درمان، پزشکی و سلامت اشاره کرد و ادامه داد: اعطای تسهیلات خرید ۴۰۰دستگاه آمبولانس به ارزش ۱۵۰۰میلیارد ریال، تکمیل بیمارستان فارابی با یک هزار میلیارد ریال تسهیلات، تکمیل بیمارستان مهدی کلینیک با دو هزار میلیارد ریال و اعطای ۱۶هزار میلیارد ریال تسهیلات به سازمان تامین اجتماعی، بخشی از اقدامات حمایتی بانک ملت در بخش درمان کشور بوده است.

وی آمادگی بانک ملت را برای حمایت از طرح‌هایی که به جلوگیری از خروج ارز از کشور کمک می‌کند، اعلام کرد و افزود: با طرح تولید‌هالوفایبر صافی دیالیز، اشتغال خوبی ایجاد می‌شود ضمن این که کاهش هزینه و زمان درمان بیماران دیالیزی نیز از دیگر اثرات مثبت این طرح بزرگ است.

بیگدلی، جمعیت هلال احمر را از مشتریان خوب بانک ملت خواند و اعلام کرد که بانک ملت به عنوان بزرگ‌ترین بانک خصوصی کشور، برای راه اندازی این پروژه یک هزار میلیارد ریال تسهیلات تخصیص داده است که با انجام اقدامات لازم، اعطای آن شروع خواهد شد. وی تاکید کرد که بانک ملت در طرح‌های دیگر در حوزه سلامت و درمان و در راستای ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز از کشور، آماده مشارکت و حمایت مالی است.

 

منبع:‌ روابط عمومی بانک ملت


نظر شما