شناسهٔ خبر: 28810452 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات اجرایی شد / قدردانی آذری جهرمی از معاون و مشاوران بازنشسته

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در سمت های دولتی، در پایان حضور چند مشاور و معاون بازنشسته در این وزارتخانه از آنها تقدیر و تشکر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه شورای مسوولان وزارت ارتباطات در راستای اجرای دقیق قانون منع بکارگیری بازنشستگان در مناصب دولتی از یک معاون و دو مشاور بازنشسته این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.

 بر این اساس، با بازنشستگی رسول سراییان معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات، امیر ناظمی به جای وی در این سمت منصوب شد.

تقدیر از بازنشستگان 1

 وزیر ارتباطات نیز با قدردانی از تلاش های سراییان در طول عهده دار بودن مسوولیت، گفت: ایشان در همه مقاطع و مسایلی که در حوزه فناوری اطلاعات وجود داشت، همراه و در کنار من بود.

 وزیر ارتباطات همچنین از محمود خسروی و صادق عابدین از مشاوران وزیر، قدردانی و اظهار امیدواری کرد که وزارت ارتباطات بتواند از تجربیات این مدیران پیشکسوت استفاده کند.

 در ضمن، مهدی آرزومند که سال های طولانی و در طول تصدی چندین وزیر قبلی مسوولیت دفتر وزیر را برعهده داشت، به دلیل بازنشستگی از سمت خود کنار رفت و به جای ایشان مرتضی حاجی زین العابدینی مسوولیت دفتر وزیر را برعهده گرفت.

تقدیر از بازنشستگان وزارت 3

 


تقدیر از بازنشستگان وزارت ارتباطات
تقدیر از بازنشستگان وزارت ارتباطات
تقدیر از بازنشستگان وزارت ارتباطات

نظر شما