شناسهٔ خبر: 28809290 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

جدیدترین اقدامات پرسپولیس برای میزبانی فینال آسیا

خبرگزاری ایسنا

رئیس ستاد لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درباره آخرین وضعیت تصمیمات این ستاد ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

ایرج عرب، معاون امور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تشکیل ستاد لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: پس از این که در بازی رفت برابر السد نتایج مطلوبی کسب کردیم باشگاه تدابیری اندیشید تا در صورت صعود تیم به فینال بتوانیم میزبانی شایسته‌ای داشته باشیم. از همین رو طبق دفترچه‌هایی که از سوی AFC برایمان ارسال شده بود چک لیستی تهیه کردیم تا از طریق آن بتوانیم الزامات و توصیه‌های AFC را برای برگزاری هر چه بهتر بازی فینال در ورزشگاه آزادی اجرا کنیم.

وی افزود: از همین رو کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته تشریفات، کمیته بین‌الملل، کمیته بازاریابی و همین طور کمیته روابط عمومی تشکیل دادیم تا هر کمیته بر اساس وظایفی که برایش تعیین کردیم پیگیر کارها باشد و بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از مهمان‌های خارجی داشته باشیم و همین طور بتوانیم بازی فینال را به خوبی برگزاری کنیم.

رئیس سابق حراست وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: این کارهایی است که در باشگاه پرسپولیس باید انجام می‌شد و انجام شده است و اما یک بخش دیگر موضوع بخش ورزشگاه آزادی است که باید نواقصش برطرف شود. البته همانطور که می‌دانید این ورزشگاه در اختیار باشگاه پرسپولیس نیست و ما برای استفاده از آن اجاره می‌پردازیم اما با دستور اکیدی که وزیر ورزش و جوانان در این مورد دادند مهندس نیکوخصال پیگیر موضوع شدند تا هر چه زودتر نواقص ورزشگاه برطرف شود حتی آقای مهندس کریمی دفتر کار خودشان را به ورزشگاه بردند تا حضوری پیگیر حل مشکلات ورزشگاه باشند.

او در پاسخ به این سوال که اگر الزامات AFC در ورزشگاه آزادی رعایت نشود امکان دارد میزبانی پرسپولیس با خطر مواجه شود؟ گفت: خطری در کار نیست. ما الزامات را رعایت می‌کنیم و مشکلی هم وجود ندارد.

نظر شما