شناسهٔ خبر: 28808536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بازیکن پرسپولیس: از ژاوی عذرخواهی کردم، ولی قبول نکرد

بازیکن جوان پرسپولیس گفت: کلاً کار کردن با مربیان کروات خوب است و آن‌ها مربیان فوق‌العاده‌ای هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

سعید حسین‌پور بازیکن جوان و آینده‌دار پرسپولیس برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد در قطر به میدان رفت. این بازیکن حالا امیدوار است در بازی برگشت و ادامه فصل هم برای تیمش بازی کند. با سعید که به تیم امید هم دعوت شده گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.
* برای اولین بار به تیم امید دعوت شدی، اردو چطور بود؟
خدا را شکر همه چیز عالی بود. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و کادرفنی هم از عملکرد بچه‌ها راضی بودند. امیدوارم بتوانیم با این تیم بعد از سال‌ها به المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کنیم.
* کار کردن با کرانچار چطور بود؟
کرانچار مربی بزرگ و کارنامه‌داری است و توانایی فنی بالایی دارد. من در پرسپولیس با برانکو کار کردم. کلاً کار کردن با مربیان کروات خوب است و آن‌ها مربیان فوق‌العاده‌ای هستند. خوشحالم به من اعتماد کردند و به تیم امید دعوت شدم و امیدوارم بتوانم با عملکردم جواب اعتماد ایشان را بدهم.
* از کی به تمرینات پرسپولیس می‌روی؟
تمرینات تیم امید دیروز به پایان رسید و اگر خدا بخواهد از امروز سر تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوم.
* پنج‌شنبه در جام حذفی به مصاف نود ارومیه می‌روید...
بله، آن‌ها بازی آخرشان را بردند و با روحیه خوب به مصاف ما می‌آیند، ولی پرسپولیس در همه بازی‌ها یک هدف دارد و آن هم برد است و قطعاً به زمین می‌رویم تا به مرحله بعد صعود کنیم.
* با توجه به غایبان زیادی که پرسپولیس برای این دیدار دارد، فکر می‌کنی مقابل نود ارومیه بازی کنی؟
من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و اگر کادرفنی و برانکو صلاح دانستند بازی می‌کنم. در کل نتیجه‌گیری پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است.
* پرسپولیس هفته آینده در دیداری فوق‌حساس باید به مصاف السد برود...
بله کاملاً درست است. شاید دیدار مقابل السد مهم‌ترین دیدار فصل ما باشد و با توجه به برد در قطر شانس خوبی برای صعود به فینال داریم. هر چند من فکر می‌کنم السد به مراتب قوی‌تر از الدحیل است و دیدار هفته آینده دشوارتر از بازی مقابل الدحیل خواهد بود، ولی هواداران همیشه از ما حمایت کردند و مطمئنم در این دیدار هم ورزشگاه پر می‌شود و آن‌ها عامل محرک تیم ما هستند.
* در دیدار رفت برای اولین بار در آسیا به میدان رفتی استرس نداشتی؟
نه بیشتر هیجان بود تا استرس. من هم سعی کردم تمام توانم را برای موفقیت تیم بگذارم و خوشحالم توانستیم با یک نتیجه خوب این دیدار را به پایان برسانیم.
* قبل از اینکه به میدان بروی کادرفنی چه توصیه‌ای به تو کردند؟
به من گفتند با آرامش بازی خودت را بکن و من جای علیپور به عنوان فوروارد به زمین رفتم و کادرفنی از من خواست بیشتر جلوی بازیسازی گابی را بگیرم تا او نتواند پاس‌های بلند بدهد.
* بعد از بازی هم صحبت‌هایی با ژاوی داشتی...
بله، در یک صحنه ناخواسته برخوردی با ژاوی داشتم و صورتش کبود شد. بعد از پایان بازی رفتم تا از او عذرخواهی کنم، ولی آن‌قدر عصبانی بود که معذرت‌خواهی من را قبول نکرد و به من گفت: برو آن طرف و با من صحبت نکن.

 

نظر شما