شناسهٔ خبر: 28808281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدوس: مقابل همه تیم‌ها از جمله بولیوی باید خوب بازی کنیم/ حاجی گرو در امر گلزنی به من کمک کرد

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: باید در ذهنمان باشد که مقابل هر تیمی حتی بولیوی هم باشد باید خوب بازی کنیم.

صاحب‌خبر -

قدوس: مقابل همه تیم ها از جمله بولیوی باید خوب بازی کنیم/ حاجی گرو در امر گلزنی به من کمک کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامان قدوس درباره بازی با تیم ملی بولیوی اظهار کرد: بازی خوبی بود و بهتر از این هم می توانستیم بازی کنیم و مهم این است که برای دفعه بعد بهتر باشیم. 

او درباره اینکه بولیوی حریف قدرتمندی برای محک خوردن تیم ملی نبود، گفت: نه بازی خوبی بود و همه چیز به ما برمی گردد که چطور بازی کنیم و ما باید در ذهنمان باشد که مقابل  هر تیمی حتی بولیوی هم باشد باید خوب بازی کنیم. 

بازیکن تیم ملی درباره عملکردش در این بازی گفت: بازیم خوب بود اما بهتر از این هم می توانم باشم و می توانستم بیشتر بازی کنم اما مربیان می دانند 2، 3 روز دیگر با تیم پاری سن ژرمن بازی داریم و ریسک نکردند. 

او درباره عملکرد حاجی گرو در استقلال تصریح کرد: گرو در سوئد بازیکنی بود که به من کمک کرد و شاید خودش زیاد گل نزد اما مرا کمک کرد تا گل بزنم و دوست دارم یک بازیکن تکنیکی همانند او در کنارم بازی کند. زمانی که در یکی از تیم های سوئد بازی کردیم و او خیلی خوب برای تیم  می جنگید. 

قدوس درباره اینکه به پاری سن ژرمن هم گل می زند، خاطر نشان کرد: امیدوارم گل بزنم و اگر سرمربی تیم اجازه داد بازی کنم به طور حتم تلاش می کنم به پاری سن ژرمن گل بزنم.

بیشتر بخوانید: 

کی روش: فوتبال مدرن برابر بولیوی ارائه کردیم/ افرادی به طور سیستماتیک به ما توهین می کنند

حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟

انتهای پیام/

اظهارات قدوس درباره بازی با بولیوی  

 

نظر شما