شناسهٔ خبر: 28808149 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حوادث جهان

فروش کدو تنبل برای خرید سگ خواهرو برادر امریکایی برای نگهداری از یک سگ خانگی مجبور شدند کدو تنبل‌های پرورشی‌شان را بفروشند.به گزارش سان، «ایان» 6 ساله و خواهرش که مبتلا به دیابت نوع یک هستند با این کار سوژه رسانه‌ها شدند.

صاحب‌خبر -
 
 
 
 
 
 این بچه‌ها که نیاز به مراقبت پزشکی دائم دارند از والدین خود خواستند تا برایشان یک سگ بخرد اما خانواده آنها با توجه به شرایط مالی قادر به خرید سگ نبودند به همین خاطر این دو خواهر و برادر قول داده‌اند که خودشان با فروش کدو تنبل‌های پرورشی هزینه‌های خرید و نگهداری سگ را تأمین کنند.
 
رانندگی در مسیر مخالف حادثه ساز شد
 
راننده دیوانه که در مسیر مخالف حرکت خودروها رانندگی می‌کرد باعث تصادف شدید و بسته شدن بزرگراهی در انگلیس شد.به‌گزارش یاهو، این خودرو با سرعت بالا به میان خودروهای مسیر مخالف رفت و همین کار باعث شد 6 خودرو با یکدیگر برخورد کنند و بزرگراه آکسفورشایر انگلیس بسته شد.در پی این حادثه مأموران پلیس وارد عمل شدند اما نتوانستند راننده متخلف را دستگیر کنند. گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که این حادثه چند زخمی نیز به همراه داشته که به بیمارستان منتقل شده‌اند.
 
خودکشی مادر بعد از قتل 4 فرزند
 
زن امریکایی در ایـــــــــالت تنسی 4 فرزندش را به رگبار بست و سپس خودکشی کرد.براساس گزارش کانال 5 امریکا، رسانه‌های امریکایی از کشف 5 جسد متعلق به یک خانواده در خانه‌ای در شهر مائوری ایالت تنسی در این کشور خبر دادند.منابع پلیس گفته‌اند که یک مادر به 4 فرزند خود شلیک کرده و آنها را کشته و سپس خودش نیز خودکشی کرده است. تحقیقات در این پرونده از سوی پلیس ادامه دارد.
 
معجزه 
در آغوش گرفتن نوزاد
 
مادر برزیلی که پس از زایمان به کما رفته بود پس از 23 روز با در آغوش گرفتن نوزادش از کما بیرون آمد.به گزارش سان، «آماندا دا سیلوا» که به بیماری صرع مبتلا بود پس از زایمان ناگهان به کما رفت اما پس از 23 روز زمانی که نوزادش را در آغوش وی قرار دادند به شکل معجزه‌آسایی از کما خارج شد.
به گفته پزشکان غرایز طبیعی بدن «آماندا» بسیار قوی بوده که با در آغوش کشیدن فرزند تازه متولد شده‌اش بسرعت واکنش نشان داد.
وی در حال حاضر مسیر سلامتی را طی کرده و اکنون می‌تواند همچون دیگر مادرها از فرزندش مراقبت کند. آماندا در این باره گفت: «نخستین چیزی که حس کردم بوی خوش فرزندم بود. وضعیت شگفت‌انگیز و گیج‌کننده‌ای بود.»پزشکان می‌گویند شدت بیماری صرع آماندا به قدری شدید است که این احتمال وجود داشته تا فرزندش قبل از تولد در رحم مادر خفه شود و همین بیماری باعث به کما رفتن وی شده بود.
 
ملاقات نزدیک با پلنگ های وحشی
 
بازدید‌کنندگان یک باغ وحش در امارات می‌توانند با دست به پلنگ‌ها غذا بدهند.به‌گزارش خلیج نیوز، غذا دادن به پلنگ‌ها فرصتی به بازدیدکنندگان می‌دهد تا از نزدیک آنها را ملاقات کنند.قبل از این ملاقات، کارشناسان و متخصصان مراقبت از حیوانات روش‌های بی‌خطر نزدیک شدن به پلنگ‌ها را توضیح می‌دهند.این ملاقات برای هر بزرگسال معادل 170 درهم و برای کودکان حدود 260 درهم است. در هر بار ملاقات نیز فقط 6 نفر می‌توانند به پلنگ‌های گرسنه غذا بدهند.
 
لاک‌پشت های مینیاتوری
 
دو لاک‌پشت کوچک امریکایی به‌خاطر تصاویر دیدنی‌شان، طرفداران زیادی در اینستاگرام پیدا کرده‌اند.به‌گزارش دیلی میل، «اسکویشی و رزی» ماه‌ها است که با لباس‌های متفاوت در موقعیت‌های جالب و باورنکردنی ژست‌های شگفت انگیزی در مقابل دوربین صاحب شان می‌گیرند.تصاویر این دو که در آپارتمانی در نیویورک و توسط صاحب شان گرفته شده زندگی لاکچری این دو موجود کوچک و دوست داشتنی را نشان می‌دهد.آنها به خاطر موتورسواری، شنا، صرف قهوه و قدم زدن زیر باران از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌اند.
 
جشنواره گربه های زیبا
 
نمایشگاهی از گربه‌های زیبا در شهر آنکارا ترکیه برگزار شد.به‌گزارش شینهوا، صاحبان این گربه‌ها با گذاشتن تاج‌های گل بر سر گربه‌های خود سعی دارند تا زیبایی آنها را به نمایش بگذارند.در طول جشنواره گردشگران زیادی از این گربه‌های دیدنی بازدید کردند.
 
چشم مصنوعی 
5 هزار ساله  
نخستین چشم مصنوعی جهان با قدمت ۵۰۰۰ ساله کشف شد.به گزارش بی‌بی سی، باستان شناسان این چشم مصنوعی را در اسکلت جمجمه یک زن در شهر سوخته زابل پیدا کرده‌اند که پس از گذشت قرن‌ها همچنان سالم باقی مانده است. جالب است بدانید که در ساخت این چشم مصنوعی از چربی جانوری استفاده شده است. علاوه بر آن، روی این چشم مصنوعی ریزترین مویرگ‌های درون چشم به وسیله مفتول‌های طلایی به قطر کمتر از نیم میلیمتر به طرز اعجاب‌انگیزی طراحی شده‌اند.
 
نجات  دزد از دودکش
دزد بدشانس که داخل لوله دودکش گیر کرده بود آنقدر گریه کرد تا همسایه‌ها به کمکش آمدند.
به‌گزارش میرر، «لوسیانو د اولیویرا» قصد داشت برای دزدی از طریق دودکش وارد ساختمان بشود که همانجا گرفتار شد. وی که حدود 4 ساعت در وضعیتی بد داخل لوله تنگ و تاریک گیر کرده و حالش بد شده بود شروع به فریاد زدن و گریه و زاری کرد. تا اینکه چند زن نیمه شب هنگام بازگشت از مراسم عروسی صدای گریه‌های این سارق را شنیدند و با آتش‌نشانی تماس گرفته و درخواست کمک کردند.
تصاویر منتشر شده از عملیات نجات این سارق نشان می‌دهد که وضعیت او پس از نجات بسیار وخیم بوده و آتش‌نشانان او را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند.
 
 

کلمات کلیدی

خرید سگ

رانندگی در مسیر مخالف

خودکشی

نظر شما