شناسهٔ خبر: 28807075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی؛

رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل و نقل است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: رسیدگی به مشکلات رانندگان دغدغه مسئولان حوزه حمل و نقل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از مهر، منوچهر سلمان زاده ظهر امروز سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز توزیع عادلانه بار در شهرستان بناب ابراز داشت: تا حصول نتیجه نهایی پیگیری های لازم انجام خواهد شد و علیرغم اینکه اقداماتی در این ارتباط صورت گرفته است ولی ما همچنان در تلاشیم مشکلات و خواسته های رانندگان را پاسخ دهیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر فرماندار بناب و شورای تأمین این شهرستان و همچنین انجمن صنفی رانندگان شهرستان بناب افزود: انصافاً فرماندار و مجموعه اعضای شورای تأمین شهرستان بناب جلوتر از ما در حوزه راهداری حرکت کردند و اگر منصفانه به موضوع نگاه کنیم شهرستان بناب در این حوزه پیشرو بوده و خوب عمل کرده است.

وی همچنین با اذعان به اینکه صنعت حمل و نقل در این سال های اخیر ضعیف مانده است؛ تصریح کرد: در شهرستان بناب با توجه به همراهی مسئولان شرکت های باربری و پیگیری هایی که توسط مسئولان شهرستان صورت گرفت، مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل آذربایجان شرقی یادآور شد: اگر امروز شاهد راه اندازی مرکز توزیع عادلانه بار در شهرستان هستیم، بخاطر این است که بار بصورت عادلانه و با عدالت در گذشته توزیع نشده است و امیدواریم با توزیع عادلانه خواسته های شرکت های حمل و نقل و باربری شهرستان تحقق یابد.

سلمان زاده در ادامه با اشاره به افزایش قیمت لاستیک خودروهای سنگین و سایر لوازمات از صنعت، معدن و تجارت خواست نسبت به قیمت کالاهای فوق در بازار نظارت بیشتری داشته باشند و انتظار داریم بازار کنترل شود و انتظار داریم کرایه ها نیز متناسب با افزایش قیمت سایر اجناس افزایش یابد.

وی همچنین بر ایجاد محل پارکینگ مخصوص خودروهای سنگین در سطح شهرستان تأکید کرد.

نظر شما