شناسهٔ خبر: 28805901 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

باند سارقان مسلح در پاکدشت متلاشی شد !

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: یک باند سرقت مسلحانه در شهرستان پاکدشت متلاشی و دو نفر نیز بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی سرقت از رانندگان و مسافران عبوری در شهرستان پاکدشت، رسیدگی به این پرونده در دستور کار فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: این سارقان دهم مهرماه جاری با استفاده از سلاح گرم و زورگیری خشن از رانندگان عبوری و مردم تلفن همراه و مقادیری وجه نقد را از یک مسافر به سرقت برده بودند. ناظری اظهارداشت: با تشکیل تیم تخصصی در پلیس آگاهی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این دو نفر در یکی از استان های شمالی شناسایی و با اخذ نیابت قضایی متهمان دستگیر شدند. وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد یک قبضه سلاح و اموال دزدی کشف شد. فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: این افراد دارای سوابق متعدد سرقت مسلحانه ، زورگیری و سرقت به عنف هستند که پیش بینی می شود در سایر استان های مجاور شرق استان تهران نیز سابقه سرقت مسلحانه داشته باشند. وی با اشاره به اینکه اغلب سرقت های این افراد در ساعت های اولیه بامداد انجام شده افزود: رانندگان خودروهای سنگین که قصد توقف بین راه برای استراحت دارند بهتر است در نزدیک اماکن عمومی یا مقر پلیس بایستند و در اماکن تاریک و دور از شهر خودرو خود را متوقف نکنند. وی از شاکیان احتمالی خواست با مراجعه به اداره آگاهی پاکدشت نسبت به احقاق حق خود اقدام کنند. فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را برعهده دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما