شناسهٔ خبر: 28805826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فاریاس در پاسخ به مهر:

کار تیم ایران در جام ملت‌ها سخت است/ بازیکنان سطح بالایی داشتند

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی گفت: بازیکنانم در دیدار برابر ایران سطح بالایی از فوتبال را به نمایش گذاشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سزار فاریاس پس از باخت دو بر یک بولیوی در دیدار سه شنبه شب مقابل تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: بازی بزرگ و متفاوتی را در خانه شما انجام دادیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی افزود: بخاطر بازی قبلی خود مقابل میانمار سفر طولانی مدتی برای آمدن به تهران داشتیم. باید بگویم بازیکنانمان در سطح بالایی بازی کردند.

وی درباره عملکرد بازیکنان خود افزود: در ابتدا بگویم ایران حریف قدرتمندی برای رقبای خود در تهران است. تیم ما خستگی زیادی داشت. با این وجود تجربه بسیار خوبی برای بازیکنانم بود. تیم من در حال ساخته شدن است که بازیکنان جدیدش به آن اضافه می شوند. از عملکرد آنها کاملا راضی ام.

فاریاس در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه بولیوی قبلا با کره جنوبی و عربستان سعودی هم بازی کرده و شانس ایران را با توجه به توانایی هایش در جام ملت های آسیا برای قهرمانی چقدر می بیند تصریح کرد: کیفیت تیم ها با همدیگر متفاوت است. در عین حال ایران تیم قدرتمندی است. بطور کلی باید بگویم روند آماده سازی تیم های فوتبال آسیا خیلی خوب است. البته باید بگویم شرایط بازی های دوستانه با تورنمنت های رسمی خیلی متفاوت است. بازی کردن در آنجا به مراتب سخت تر است.

نظر شما