شناسهٔ خبر: 28805764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فتحی: نیازی به دستیار ایرانی یا خارجی نداریم

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید تیمش فعلا نیازی به کمک‌مربی ایرانی یا خارجی ندارد و شفر در صورت نیاز آن را به اطلاع باشگاه می‌رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال که برای تماشای دیدار دوستانه ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران درباره این دیدار گفت: شاهد بازی زیبایی بودیم که با برد تیم ملی به پایان رسید و از این پیروزی خوشحالم. عملکرد بازیکنان استقلالی خوب بود و آن‌ها همیشه در سطح بالایی برای تیم ملی بازی می‌کنند. امیدوارم درخشش آنها ادامه داشته باشد.

وی درباره دستیاری مجتبی جباری در کادر فنی استقلال گفت: شفر به صراحت پاسخ این سوال را داد. هرگاه این سرمربی نیاز به دستیاری چه ایرانی و چه خارجی داشته باشد به باشگاه پیشنهاد خواهد داد و باشگاه نیز درباره آن تصمیم خواهد گرفت. فعلا نیازی به دستیار ایرانی یا خارجی نداریم.

او درباره وجود بند فسخ در قرارداد الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای استقلال گفت: اگر بازیکنی نمایش قابل قبولی در تیم ما ارائه ندهد از جمع ما جدا خواهد شد و به امید خدا هیچ ضرری برای تیم نخواهد داشت. گرو بازیکن خوبی است و یکی از بهترین بازیکنان لیگ سوئد در فصل گذشته بود. او هنوز نتوانسته با فضای لیگ ایران هماهنگ شود و فکر می‌کنم این هماهنگی برای او به دست خواهد آمد و عملکرد قابل دفاعی خواهد داشت.

فتحی افزود: با وجود گذشت هشت هفته از لیگ گرو تنها در چهار هفته برای استقلال بازی کرده و ان‌شاءالله بهتر خواهد شد.

او درباره تعلق گرفتن ارز ثانویه به باشگاه استقلال تصریح کرد: بله این ارز به ما هم تعلق گرفت. همان مقداری که باشگاه پرسپولیس پول دریافت کرد ما نیز ارز ثانویه گرفتیم و از وزارت ورزش بابت این موضوع تشکر می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درباره اولتیماتوم کمیته فنی این باشگاه به شفر در جلسه امروز این کمیته توضیح داد: چه اولتیماتومی؟ خیر اینگونه نبود.

او در پایان درباره واکنش باشگاه استقلال به تخلف بازیکن عراقی‌اش گفت: هنوز تصمیمی درباره همام گرفته نشده است. جلسه کمیته انضباطی برای این بازیکن تشکیل نشده و به زودی این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما