شناسهٔ خبر: 28805393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

ایران 2 _ 1 بولیوی؛ پیروزی خفیف و دشوار در حضور بانوان

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - تیم ملی فوتبال ایران در بازی دوستانه مقابل بولیوی به پیروزی رسید و این پنجاهمین برد کی‌روش با تیم ملی بود.

 

 به گزارش بانک ورزش، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم بولیوی رفت که  بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، مجید حسینی، امید ابراهیمی احسان حاج صفی(از دقیقه ۸۴ علی کریمی)، وحید امیری( از دقیقه ۴۶ اشکان دژاگه)،، سامان قدوس( از دقیقه ۴۶ مسعود شجاعی)، مهدی طارمی،( از دقیقه ۷۸ علی قلی زاده) علیرضا جهانبخش( ( از دقیقه ۴۶ مهدی ترابی)، سردار آزمون( از دقیقه ۴۶ کریم انصاری فرد)

در نیمه نخست بازی جهانبخش ایران رو جلو انداخت و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. در نیمه دوم کاردوزو به زیبای دروازه ایران را باز کرد اما این پایان کار نبود و ترابی که در نیمه دوم به بازی آمده بود گل دوم تیم ملی را به ثمر رساند تا ایران برنده این بازی دوستانه باشد.

نکته مهم این بازی حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بود که امیدواریم روند حضور بانوان در ورزشگاه مثبت باشد و به زودی شاهد سایر حضور بانوان در ورزشگاه باشیم.

سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب تیم بولیوی:

ویسکارا، هاکوئین لوئیز، خوان گابریل، خوزه مانوئل، ریبرا اسکار، وایار دیگو، اروین( از دقیقه ۶۷ مارتینز)، لیونل جاستینانو( انیز از دقیقه ۸۱)،هنری واکا، رودی کاردوزو( از دقیقه ۷۷ کامپوس)، ژلیبرت الوارز( از دقیقه ۷۷ لوئیز واکا).

سرمربی: فاریاس

گل: علیرضا جهانبخش(۱۷)، مهدی ترابی(۶۳) برای ایران کاردوزو(۵۱) برای بولیوی

نظر شما