شناسهٔ خبر: 28805028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیران استانی، اختیار بیشتری به مدیران شهرستانی بدهند

فرماندار گناوه گفت: مدیران استانی برای اطلاع رسانی مناسب خدمات دولت، اختیار و امتیاز بیشتری به مدیران شهرستانی بدهند.

صاحب‌خبر -

دیران استانی، اختیار بیشتری به مدیران شهرستانی بدهندپاکنژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: با وجود همه تلاش‌ها و خدمات گسترده انجام شده در دولت تدبیر و امید اطلاع رسانی ضعیف بوده است و انتظار می‌رود با تقویت روابط عمومی‌ها این مشکل برطرف شود.

وی بیان داشت: بعضی از دستگا‌ها از جمله نیروی‌های محترم انتطامی مشکلی در اطلاع رسانی دارند و حتما خبرنگاران باید خبر‌های خود را از مدیران استانی به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار گناوه افزود: با وجود همه مشکلات مالی، در هفته دولت امسال به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان طرح افتتاح و اجرایی شده است.

وی با اشاره به آسفالت کوچه‌ها و معابر گفت: تا هفته دولت ۱۶۰ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های شهر گناوه و ۶۰ هزار متر مربع از کوچه‌های روستایی آسفالت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲ کیلومتر باقی مانده از جاده گناوه و دیلم تا دو هفته دیگر زیر بار ترافیک می‌رود.

پاکنزاد گفت:: از مسئولان دستگا‌های اجرایی این شهرستان انتظار می‌رود با موکب‌های مستقر در منطقه و همچنین کشور عراق همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بخش اشتغال شهرستان گناوه موفق عمل کرده و توانسته یک سوم از کل اعتبارات استان را به خود جذب کند؛ و طرح‌های اشتغال زایی خوبی را در شهرستان اجرا کنند.

انتهای پیام/م

اطلاع رسانی مناسب خدمات دولت

نظر شما