شناسهٔ خبر: 28804859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت جبهه فرهنگی فاطمیون به مناسبت درگذشت مادر شهید «عماد مغنیه»؛

مادر شهید «عماد مغنیه» در مقابل زیاده خواهی صهیونیسم ضعف و سستی نشان نداد

در پیام جبهه فرهنگی فاطمیون به مناسبت درگذشت مادر شهید «عماد مغنیه» آمده است: مادر عماد، در خانه‌ای ساده و کوچک در یکی از محرومترین مناطق فقیرنشین لبنان در کنار شیعیان مخلص و پابرهنگان عاشورایی مکتب عشق و دلدادگی با سختی‌ها کنار آمد؛ اما در مقابل زیاده خواهی صهیونیسم خون آشام، ضعف و سستی نشان نداد.

صاحب‌خبر -

مادر شهید «عماد مغنیه» در مقابل زیاده خواهی صهیونیسم ضعف و سستی نشان ندادبه گزارش دفاع پرس از ساری، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سربازان امام خامنه ای مدظله العالی در جبهه فرهنگی فاطمیون درگذشت مادر شهید «عماد مغنیه» را تسلیت گفتند.

در ابتدای این پیام آمده است: آمنه، مادر تاریخ است که فرزندی چون محمد (ص) از دامان او برخاست و شرافت و انسانیت را برای همیشه تاریخ، جاودان ساخت.

هر مادری که دامان پاکش، فرزندی هدایتگر و راهبر و مجاهد فی سبیل الله را تربیت کند، آینه ای از آمنه بزرگ تاریخ است.

آمنه، امّ عماد، مادر مقاومت نیز انعکاسی از پرتو وجود همه مادران و زنان بهشتی است که گلخانه وجودش رایحه ایمان و پایداری و غیرت را تحفه عالم کرد و دستان خاکی زمین را با کوثر زلال ولایت الله، شستشو داد.

سلام بر آمنه سلامه که سه فرزند و نوه اش به شهادت رسیدند؛ اما خم به ابرو نیاورد و داغ کمترین شکوه ای را بر دل دشمنان باقی نهاد و نغمه ما رأیت الا جمیلا را سرمشق رسالت زینبی خویش ساخت. برای آنان که با راه و رسم آسمان آشنا نیستند شاید عجیب باشد که بدانند مادر عماد، شیر غرش گر جبهه مقاومت که ده ها سرویس جاسوسی و تروریستی دنیا دنبال ردی از او بودند، در خانه ای ساده و کوچک در یکی از محرومترین مناطق فقیر نشین لبنان در کنار شیعیان مخلص و پابرهنگان عاشورایی مکتب عشق و دلدادگی قرار داشت. در کنار مردم با سختی ها کنار آمد؛ اما در مقابل زیاده خواهی صهیونیسم خون آشام، ضعف و سستی نشان نداد.

روح این شیرزن دلیر و دشمن شکن، میهمان خوان سالار شهیدان شد و حلاوت نظر به وجه الله، رزق ابدی او شد. خدا کند یاد و خاطره و سیره این حماسه سازان مجاهد و بی ادعا را همواره سرلوحه خود و فرزندان خویش قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما