شناسهٔ خبر: 28804750 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

راهزنان مسلح در کرمانشاه به دام پلیس افتادند

صاحب‌خبر -
سرویس شهرستان‌ها: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق مسلح و ۲ همدست آن‌ها خبرداد.‏

‏ سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: چندی پیش یک خانواده سه نفری برای تفریح به سمت سراب قنبر در حال حرکت بودند که بین راه لاستیک خودرو پژو ۲۰۶ آن‌ها پنچر شد و آنان مجبور به توقف در کنار جاده شدند.وی ادامه داد: در همین هنگام دو نفر که مسلح به سلاح گرم و سرد بودند، با مشاهده آن‌ها به این خانواده حمله‌ور شده و قصد سرقت خودرو و وسایل با ارزش آن‌ها را داشتند که با مقاومت صاحب خودرو مواجه شدند.‏فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: سارقان مسلح یک تیر به قصد ترساندن صاحب خودرو شلیک کردند و در ادامه نیز با چند ضربه چاقو اقدام به مجروح کردن راننده کرده و خودرو را به سرقت بردند.

وی گفت: با گزارش موضوع به پلیس، تیمی از مأموران پیگیری ماجرا را در دستور کار قرار داد و با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی دو سارق مسلح شد.‏وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی ضربتی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر پلیس منتقل ‌شدند.

در بازجویی‌های به عمل آمده هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و گفتند که خودرو سرقتی را نیز به یک صافکاری تحویل داده و آن‌ها اقدام به اوراق خودروکرده اند.‏او گفت: با راهنمایی متهمان، آدرس صافکاری نیز پیدا شد و دو فردی که اقدام به اوراق خودرو کرده بودند دستگیر شدند. ‏

نظر شما