شناسهٔ خبر: 28804645 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معرفی نرم‌افزار و بازی‌‌های موبایل مهر ۹۷

با افزایش استفاده از پیام رسان های خارجی و مشخص شدن اهمیت آن ها در برقراری ارتباط و کسب و کارهای اینترنتی، توسعه دهندگان کشور خودمان نیز به فکر ساخت و تولید چنین اپلیکیشن هایی افتادند که یکی از معروف ترین آن ها سروش است که با نسخه جدید نرم افزار سروش تقریبا بسیاری از مشکلات آن بر طرف شده و این اپلیکیشن به محبوبیت نسبی دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

با افزایش استفاده از پیام رسان های خارجی و مشخص شدن اهمیت آن ها در برقراری ارتباط و کسب و کارهای اینترنتی، توسعه دهندگان کشور خودمان نیز به فکر ساخت و تولید چنین اپلیکیشن هایی افتادند که یکی از معروف ترین آن ها سروش است که با نسخه جدید نرم افزار سروش تقریبا بسیاری از مشکلات آن بر طرف شده و این اپلیکیشن به محبوبیت نسبی دست پیدا کرد. بیشترین استقبال از پیام رسان سروش از طرف شرکت ها، مراکز و ارگان های دولتی و ملی صورت گرفت. چرا که این مراکز و ارگان ها همگی به دنبال حفظ اطلاعات خود بودند و این پیام رسان های داخلی را محیطی مناسب برای تحقق این امر می دانستند.

در سروش به راحتی می توانید پیام های صوتی با سرعت بسیار بالا برقرار کنید، انواع فایل با حجم ها و فرمت های مختلف ارسال کرده و از اوقات شرعی مطلع شوید. یکی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن سروش در این است که می توانید نسبت به ساخت فروشگاه اینترنتی خود اقدام کنید و کالاها و محصولات خود را در آن جا برای فروش قرار دهید. ویژگی بسیار کاربردی برای کسانی که در تلگرام با ایجاد کانال کسب و کار اینترنتی خود را مدیریت می کردند.

همه ما زمان های زیادی را در مسیر حرکت با وسایل نقلیه عمومی مختلف هدر می دهیم. زمان هایی که می توانیم از آن ها استفاده های مفیدتری بکنیم. یکی از این استفاده ها، انجام بازی های موبایلی بر روی تلفن همراهمان است. پس بهتر است هر چه سریع تر برای دانلود بازی اندروید از مارکت های معتبر و سایت های ارائه دهنده این بازی ها اقدام کنیم. این بازی ها علاوه بر اینکه بسیار سرگرم کننده هستند و ذهن را به کار و فعالیت وادار می کنند، در بسیاری از موارد مطالب مفیدی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

به طور حتم همه بازی ها نمی توانند مفید باشند و چیزی برای آموزش داشته باشند از همین رو با شناخت بهتر بازی های اندروید ارائه شده تا به امروز می توانید آموزنده ترین و سرگرم کننده ترین آن ها را شناسایی کرده و با نصب و انجام آن بازی ها وقت هدر رفته خود را تا میزان زیادی جبران کنید و همچنین با انجام هر بازی مطالب آموزنده ای بیاموزید. آمار و ارقام مختلف اثبات کننده این موضوع است که یادگیری و آموزش با انجام بازی های مختلف فکری و ذهنی، بازدهی بسیار بالایی در بر دارد.

معرفی نرم‌افزار و بازی‌‌های موبایل مهر ۹۷

اگر به دنبال افزایش قابلیت ها و کارایی پیام رسان گپ خود می باشید می توانید پس از مطالعه این مطلب و شتاخت قابلیت های جدید این پیام رسان نسبت به دانلود جدیدترین آپدیت گپ اقدام کنید. پیام رسان کاملا ایرانی که پس از انتشارش توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. گپ در همان ابتدای حضور در دنیای پیام رسان های اینترنتی، ویژگی ها و قابلیت هایی از خود به نمایش گذاشت که نشان می داد این اپلیکیشن سعی دارد ویژگی های کاملا متفاوتی از سایر پیام رسان ها ارائه دهد.

در اولین اقدام گپ می بایست اپلیکیشن خود را برای سیستم عامل های محبوب اندروید و ios توسعه می داد که با انجام این کار تقریبا بیشتر مخاطبان تلفن های همراه هوشمند را به سمت خود کشاند. پس از آن گپ اقدام به انتشار نسخه وب این پیام رسان کرد که از این طریق نیز مخاطبین زیادی به دست آورد. امکان چت با شکل های متفاوت، ساخت گروه ها و کانال های با ظرفیت بالا، شخصی سازی محیط گفت و گو و بسیاری از قابلیت های دیگر در همان ابتدا در پیام رسان گپ محقق شده بود. باید دید با آپدیت های آینده این پیام رسان چه ویژگی های برتر دیگری به آن افزوده خواهد شد.

 

تفاوتی نمی کند که شما یک گیمر حرفه ای باشید یا کسی که درصد خیلی کمی از زمان هفتگی و یا ماهانه خود را به انجام بازی های کامپیوتری اختصاص می دهد، وجه اشتراک شما در انجام بازی بسیار مهیج gta خواهد بود. تقریبا محبوبیت بسیار بالای این بازی باعث شده است که همه به دنبال به روزترین آپدیت gta باشند. بازی بسیار سرگرم کننده در سبک بازی های پرطرفدار جهان باز که از اولین سال انتشار تا به امروز به طرفداران آن اضافه شده است.

مشکل بزرگی که سر راهتان قرار دارد این است که برای انجام بازی gta همواره به سیستمی بسیار قوی نیازمندید و هیچ تضمینی وجود ندارد که این سیستم قوی حال حاضرتان برای نسخه بعدی این بازی بتواند پاسخگو باشد! موضوعی که بارها و بارها اتفاق افتاده و به نظر نمی رسد در آینده دچار تغییر شود. پس اگر شما نیز طرفدار بازی های با گرافیک بسیار بالا و طراحی های فوق العاده هستید باید این هزینه ها را به جان بخرید و در عوض از انجام بازی جذاب gta نهایت لذت را ببرد. علاوه بر ویژگی های گرافیکی یاد شده، این بازی از نظر موضوع و داستان همیشه جزء برترین بازی های ارائه شده بوده است.

طرفداران بازی های زیبای کلش و زیر مجموعه های آن، آن قدری زیاد هستند که با هر بار آپدیت این بازی بیش از پیش به سبک استراتژیک آن علاقه مند شوند. شما با داشتن نسخه جدید بازی کلش مود شده، به بسیاری از امکانات دسترسی خواهید داشت که مسلما در نسخه معمولی این بازی، از آن ها بی بهره مانده بودید. برخی از این ویژگی ها مانند داشتن جم و سکه های نامحدود، امکان جا به جایی بین کلن های مختلف و انجام اتک هایی با محدودیت های کمتر برای بسیاری از دوست داران این بازی به شدت جذاب به نظر می رسد.

نکته بسیار مهم در مورد نسخه مود شده این بازی این است که، زمان به نسبت کمتری از شما می گیرد و می توانید خیلی سریع تر از آن چه نیاز است به سطوح بالای بازی دست یابید و رتبه بهتری کسب کنید. پس اگر شما نیز از طرفداران این بازی جذاب هستید ولی فرصت زیادی برای انجام آن ندارید و به نسبت دوستانتان از رتبه های ضعیف تری برخوردارید، بهترین کار این است که با نصب این نسخه های مود شده بتوانید جایگاه بهتری برای خودتان دست و پا کنید.

نظر شما