شناسهٔ خبر: 28803883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار فیروزکوه خبر داد

خسارت 30 میلیاردی سیل در فیروزکوه/ خسارت جانی نداشتیم

فرماندار فیروزکوه در خصوص سیل چند روز گذشته این شهرستان گفت: برآورد اولیه خسارت این سیل بر معابر روستایی حدود 30 میلیارد ریال است.

صاحب‌خبر -

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص سیل به راه افتاده در فیروزکوه اظهار کرد: این سیل به دلیل بارندگی‌های چند روز گذشته روستاهای دو دهستان «شهرآباد» و «حبله رود» را درگیر کرد که خوشبختانه محدوده داخل روستاها دچار خسارت نشده و بیشتر خسارت‌ها به مسیرها و معابر منتهی به روستاها وارد گشت که در هر نوبت بارندگی این مسیرها بازگشایی شده است.

تمام معابر به جز مسیرهای روستای «دهگردان» بازگشایی شده است

وی گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها در حال حاضر بخشی از معابر روستای «دهگردان» مسدود است، همکاران راهداری، دهیاری‌ و بخشداری مرکزی در تلاش هستند تا طی یکی دو ساعت آتی این معابر نیز بازگشایی شود. 

جمارانی در خصوص معابر سایر روستاها نیز گفت: تمام معابر سایر روستاهای درگیر در این سیل مانند «سرخه دشت»، «جلیل آباد» و ... بازگشایی شده و هیچ مشکلی در این مسیرها وجود ندارد.

برآورد اولیه خسارت سیل حدود 30 میلیارد ریال است/ سیل هیچ خسارت جانی نداشت

وی در خصوص برآورد مالی این سیل نیز گفت: همکاران ما در بخش‌های مختلف به دلیل درگیری میدانی برآورد دقیقی ارائه نکرده‌اند اما برآورد اولیه خسارت این سیل بر معابر روستایی حدود 30 میلیارد ریال است.

فرماندار فیروزکوه در خاتمه از مجموعه مدیریت بحران استانداری تهران، راهداری های شهرستان های دماوند و پردیس که با ارسال ماشین آلات باعث سرعت بخشی به روند بازگشایی مسیر شدند تشکر کرد و افزود: خوشبختانه با سرعت عمل به موقع، در این سیل ما خسارت جانی نداشتیم و این سیل هیچ مورد مصدومی نیز نداشت.

انتهای پیام/خ

نظر شما