شناسهٔ خبر: 28803683 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

حاشیه های دیدار تیم ملی ایران و بولیوی

از تشویق حمید استیلی تا حضور گزینشی بانوان

تماشاگران حاضر در ورزشگاه، حمید استیلی را مورد تشویق قرار دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تدارکاتی دو تیم ملی ایران و بولیوی از ساعت ۱۹ و ۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند.

* تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند پس از صحبت هایی که دستیار کارلوس کی روش در مورد حمید استیلی کرده بود بازیکن سابق تیم ملی را مورد تشویق قرار داده و او را حمایت کردند.

* با توجه به اینکه بازی برای حضور هواداران رایگان بود اما استقبال سردی از این دیدار شد و حدود ۳ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند.

* قرار است تعداد بانوان که به طور گزینشی انتخاب شده اند به ورزشگاه آمده و بازی را از نزدیک تماشا کنند. کارمندان فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان و برخی از بانوان کارمندان وزارت ورزش، تماشاگران این دیدار خواهند بود.

* مقابل در اصلی ورزشگاه تعدادی از بانوان که علاقه مند به حضور در ورزشگاه و تماشای دیدار تیم ملی را داشتند به آنها اجازه حضور در ورزشگاه داده نشد.

* قرار است قبل از شروع دیدار، بازیکنان تیم ملی یاد و خاطره مرحوم بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم را را گرامی بردارند.

* تعدادی از بانوان پلیس هم در ورزشگاه حضور داشتند تا اجازه ندهند جز افراد گزینشی، افراد دیگری وارد ورزشگاه شود.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، روزبه چشمی و سردار آزمون را بیشتر از دیگر بازیکنان مورد تشویق قرار دادند.

* سرمربی تیم ملی بولیوی به هنگام گرم بازیکنانش به زمین چمن آمد و با نفرات اصلی این دیدار لحظاتی صحبت کرد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما